Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حسین فیروزی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: طبق بررسی های موجود تنها در فروردین ماه قیمت پیاز به دلیل صادرات و تنها به مدت یک ماه از میانگین کشور بالاتر بوده است و در سایر کالاها استان  در رتبه های ۱۵ تا ۲۵ قرار داشته است.

وی افزود: متاسفانه بعضی اشخاص و رسانه ها شیب گرانی را با شیب تورم اشتباه می گیرند و در بررسی ها و گزارشات خود دچار خطا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیروزی همچنین به وضعیت طلای سقز نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در خصوص مسائل مربوط به طلای سقز دغدغه هایی مطرح است که باید به آن سوالات و دغدغه ها بصورت علمی و کارشناسانه پاسخ داده شود.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران دغدغه توسعه پایدار استان را دارند، گفت: در هر طرح توسعه ای در درجه اول باید سلامت مردم تامین و در اولویت قرار داشته باشد.

فیروزی در ادمه سخنان خود به وجود گمانه زنی و اظهار نظرهای گوناگون در خصوص مسائل زیست محیطی مربوط به طلای سقز نیز اشاره کرد و افزود: معدن طلای سقز تنها معدن موجود در بالادست سد نیست و در دنیا نیز موارد بسیاری نظیر آن یافت می شود.

معاون اقتصادی استاندار کردستان افزود:باید مجموعه دغدغه ها در خصوص معدن طلای سقز به یک سیستم علمی و یک مدل کارشناسی واگذار شود تا تصمیمات درست با کمترین میزان خطا اتخاذ شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان استانداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفت و گو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه  در جمع خبرنگاران افزود:  اساتید چشم‌ و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات‌ علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات‌ علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

به گزارش ایسنا، وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟