Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@09:45:03 GMT

احتمال یک طرفه شدن کندوان و هراز در پایان هفته

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۱۳۰۹

احتمال یک طرفه شدن کندوان و هراز در پایان هفته

تین‌نیوز | 

رئیس پلیس راه استان مازندران از احتمال یک طرفه شدن کندوان و هراز در پایان هفته خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی از روان بودن ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد و افزود: در حال حاضر سطح راه‌ها خشک است و ترافیک به صورت عادی جریان دارد.

رئیس پلیس راه استان مازندران خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان پایان هفته‌ای پر ترافیک را پشت سر گذاشتیم و این هفته نیز پیش بینی می‌شود که ترافیک پرحجم باشد؛ از این رو احتمال یک طرفه شدن محور کندوان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدمی همچنین تصریح کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک ممکن است هراز نیز برای چند ساعت یک طرف شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسافران با توجه به پیش بینی هواشناسی، در صورت بارش باران طی امشب و روزهای آینده در ارتفاعات از سفرهای غیرضروری به دلیل ریزش احتمالی و سنگ و کوه پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: اطلاعات محدودیت ترافیکی قطعی در پایان هفته اعلام خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هراز کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه گیلان گفت: ترافیک در محورهای خروجی گیلان آزادراه رشت قزوین سنگین و پرحجم است.

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت ترافیکی در محورهای خروجی استان، اظهار کرد: با توجه به بازگشت مسافران، ترافیک در محورهای خروجی گیلان از جمله آزاد راه رشت به قزوین محدوده پل رودبار سنگین و پرحجم است.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: از روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه تا امروز ۲۵۷ هزار و ۷۵۰ خودرو وارد استان شده که شاهد افزایش ۶۶ درصدی ورود خودرو به استان هستیم.

وی با بیان اینکه از ۷ صبح امروز الی ۱۲ شب تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در مسیرهای آستارا به اردبیل و رشت به قزوین و بالعکس ممنوع است، گفت: با توجه به حجم ترافیک و کندی تردد در محورهای خروجی گیلان رانندگان بدون عجله و شتاب و با احتیاط و صبر و حوصله رانندگی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور