Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:48:29 GMT

بارسا؛ ارتش «تک نفره» جادوگر آرژانتینی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۱۳۷۵

بارسا؛ ارتش «تک نفره» جادوگر آرژانتینی

تهران- ایرنا- «لیونل مسی» فوق ستاره بارسلونا با اقتدار بهترین بازیکن آبی اناری ها محسوب می شود اما آمار و ارقام حاکی از آن است که کاتالان ها به ویژه در لیگ قهرمانان تا چه اندازه به تیم «تک نفره» جادوگر آرژانتینی وابسته هستند.

به گزارش ایرنا، فاکس اسپورتس روز یکشنبه نوشت: لیگ قهرمانان اروپا در 2 فصل گذشته برای بارسایی ها چندان موفقیت آمیز و خوشحال کننده نبوده است چرا که آنها در هر 2 مورد با از دست دادن موضع قدرت خود از گردونه رقابت ها کنار رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنها فصل گذشته پیروزی چهار بر یک خانگی را مقابل آ. اس رم از دست دادند و این بار نیز بازگشت دراماتیک لیورپول در آنفیلد پیروزی سه بر صفر خانگی مسی و یارانش را از بین برد تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان برای این تیم به کابوسی تمام نشدنی تبدیل شود.
این در حالی است که در هر 2 بازی برگشت در 2 سال اخیر مسی شب های آرامی را پشت سر گذاشته و هم تیمی های وی نیز در به ثمر رساندن گل های حیاتی کاری از پیش نبرده اند.
و شواهد حاکی از آن است که این حس در طول رقابت های لیگ قهرمان بسط پیدا کرده و و صرفا در جریان آن 2 شب آزاردهنده جلوه گر نشده است.
تارنمای گیومی اسپورت فهرستی از گلزنان بارسا در 2 فصل اخیر لیگ قهرمانان تهیه کرده و ارقام موجود در آن حاوی اطلاعاتی به شدت انتقاد برانگیز است.
لیونل مسی به شکلی قابل انتظار با 18 گل در صدر این فهرست جای دارد اما نکته جالب توجه و البته ناراحت کننده برای بارسا این است که رتبه دوم در این فهرست در طول این 2 فصل به گل هایی مربوط می شود که حریفان به اشتباه وارد دروازه خودشان کرده اند.
لیونل مسی – 18 گل
گل به خودی – 6 گل
عثمان دمبله – 4 گل
فیلیپه کوتینیو – 3 گل
جرارد پیکه – 3 گل
لوئیس سوارز و ایوان راکیتیچ – 2 گل
لوکاس دینیه، پاکو آلکاسر، رافینیا، مالکوم و جردی آلبا – 1 گل
آمار مذکور دال بر این است که بارسلونا پس از روی کار آمدن «ارنستو والورده» یک تیم «تک نفره» بوده به ویژه در رقابت های اروپایی.
تنزل و افت سوارز را نیز به وضوح می توان در این حقیقت پی برد که وی در 2 فصل اخیر در لیگ قهرمانان اروپا تنها 2 گل به ثمر رسانده است.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليونل مسي بارسلونا تك نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان

۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را بشناسید.

به گزارش ایسنا، رونالدو و مسی در آمار گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا پیشتازند. رونالدو برای منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوسد و لیونل مسی هم برای بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن گلزنی کرده است.

لیگ قهرمانان اروپا اولین بار در فصل ۹۳-۱۹۹۲ برگزار شد و بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال جهان توانستند گل‌های درخشانی را در این رقابت‌ها به ثبت برسانند. در واقع رونالدو و مسی تنها بازیکنانی‌اند که تا به امروز بیش از ۱۰۰ گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند.

کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تمام دوران در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های باشگاهی یوفاست. او تا بیست‌وهفتمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در منچستریونایتد گلزنی نکرد. با این حال پس از جابجایی پست توانست راه دروازه حریفان را در لیگ قهرمانان به‌خوبی پیدا کند. او ۱۸ آوریل ۲۰۱۷ اولین بازیکنی شد که به رکورد ۱۰۰ گل زده در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

رونالدو یک بار با یونایتد و چهار بار با رئال مادرید قهرمان این رقابت‌ها شده و تا به امروز تنها بازیکنی است که در سه فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. او نیز مانند مسی هشت هت‌تریک در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

در اینجا قصد داریم نگاهی به مهاجمانی بیندازیم که همچنان در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند و در اندیشه رسیدن به رکورد رونالدو و مسی‌اند. بهترین گلزنان فعال لیگ قهرمانان اروپا:

روبرت لواندوفسکی - ۹۴ گل توماس مولر - ۵۴ گل کیلیان ام‌باپه - ۴۸ گل محمد صلاح - ۴۴ گل ارلینگ هالند - ۴۱ گل آنتوان گریزمان - ۳۶ گل هری کین - ۲۹ گل آلوارو موراتا - ۲۸ گل گابریل ژسوس - ۲۴ گل اولیویه ژیرو - ۲۴ گل مارکو رویس - ۲۴ گل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| پایان کار سابریست‌ها با نهمی پاکدامن
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا