Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@20:02:38 GMT

ریخته شدن فاضلاب بیمارستان گودرز یزد به قنات زارچ کذب است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۱۸۷۰

ریخته شدن فاضلاب بیمارستان گودرز یزد به قنات زارچ کذب است

رئیس بیمارستان موقوفه گودرز در واکنش به خبرهای مبنی بر ریخته شدن فاضلاب بیمارستان گودرز به قنات زارچ، این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، اخیرا مطالبی در فضای مجازی منتشر شده که از متصل شدن فاضلاب بیمارستان موقوفه گودرز و قنات زارچ، طولانی ترین و قدیمی ترین قنات زنده یزد خبر می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خبرها که دلیل این اقدام را بالاگرفتن اختلاف اداره اوقاف و میراث فرهنگی یزد عنوان شده، آمده است مسئول مربوطه دستور داده فاضلاب بیمارستان موقوفه گودرز به قنات به ثبت جهانی رسیده زارچ ریخته شود.

رئیس بیمارستان موقوفه گودرز در گفتگو با خبرنگار یزدرسا ضمن تکذیب این خبر گفت: هر چند قنات زارچ از زیر ساختمان بیمارستان گودرز عبور می کند اما فاضلاب بیمارستان از هیچ طریقی به این قنات متصل نیست  و فاضلاب بیمارستان از طریق به سیستم فاضلاب شهری دفع می‌شود.

مرضیه فیصل تاکید کرد: دلیلی برای وصل شدن فاضلاب بیمارستان به قنات زارچ وجود ندارد و هر فرد و یا ارگانی که بخواهد می تواند از بیمارستان و شیوه دفع فاضلاب آن بازدید کند تا جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند.

وی اظهار داشت: بیمارستان گودرز یک بیمارستان موقوفه است که زیر نظر اداره اوقاف فعالیت می کند  و تا انجایی که بنده اطلاع دارم هیچ اختلافی در خصوص بیمارستان گودرز بین اداره اوقاف و میراث فرهنگی وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت

وحید شادی نیا اعلام کرد: عصر امروز یکشنبه براثر انفجار در چاه فاضلاب چهار نفر دچار مصدومیت شدند و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی همچنین گفت: عصر امروز بر اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان آباد ۶ نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آنها انجام پذیرفت.

شادی نیا با اشاره به اینکه ۶ نفر در این حادثه دچار سوختگی اندام شدند، گفت: مصدومان توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا در تبریز منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند