Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان، یک دستگاه گنج یاب قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مجموعه ای از گزارشات رسیده به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اقدامات نیروی انتظامی طی ساعات گذشته در استان مرکزی به شرح زیر است: 

دستگیری کلاهبردار کارت به کارت در اراک/ اعتراف به ۱۱۸ فقره کلاهبرداری

فرد کلاهبرداری که در تماس تلفنی و با شیوه کارت به کارت از ۱۱۸ شهروند در چندین استان کشور مبالغ زیادی کلاهبرداری کرده بود،‌ در عملیات کارآگاهان پلیس استان شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ " سید نورالدین حسینی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری تلفنی با شگرد کارت به کارت بررسی تخصصی موضوع به تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد که  طی تماس تلفنی و کشاندن افراد به جلوی دستگاه کارت خوان و خالی کردن حساب این افراد موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، افرادی ناشناس در  تماس تلفنی، با عنوان برنده شدن فرد مخاطب، در یکی از شرکت های تلفن همراه و یا مسابقات تلفنی، آنها برای دریافت جایزه به دستگاه عابر بانک راهنمایی کرده و با چرب زبانی و شگردی خاص اقدام به خالی کردن حساب این افراد می کردند.

سرهنگ " حسینی" با اشاره به آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در شناسایی فرد کلاهبردار گفت:‌ با توجه به سرنخ ها و مدارکی که در روند رسیدگی به این پرونده ها به دست آمد، فرد کلاهبردار در یکی دیگر از استان های کشور شناسایی و در عملیاتی پلیس در مخفیگاهش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس استان انتقال شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم در بازجویی های پلیس به ۱۱۸ فقره کلاهبرداری در اراک و سایر استان های کشور تصریح کرد: درادامه بازجویی های پلیس مشخص شد این فرد شیاد برای انجام کلاهبرداری های خود، حساب های متعددی را در بانک های مختلف باز کرده است.

این مقام انتظامی از شناسایی مالباخته گان خبر داد و افزود: متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضاء با تمام قدرت آماده بر خورد با افراد سود جو و فرصت طلب می باشد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه کلاهبرداری موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس خبر دهند.

کشف گنج یاب میلیاردی قاچاق در عملیات پلیس دلیجان

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان دلیجان، یک دستگاه گنج یاب قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در این باره گفت:‌ پلیس شهرستان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم در این خصوص آغاز شد.

وی افزود: با تمهیدات اجرایی پلیس، سرانجام خودروی سواری مورد نظر شناسایی و در عملیاتی متوقف و هر ۳ سرنشین آن دستگیر شدند.

سرهنگ هاشمی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو یک دستگاه گنج یاب قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ افراد دستگیر شده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند

کشف ۷ هزار و ۲۰۰ عدد اقلام بهداشتی قاچاق در عملیات پلیس خنداب

۷ هزار و ۲۰۰ عدد اقلام بهداشتی قاچاق در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان خنداب از یک دستگاه خودروی سمند تاکسی کشف شد.

سرهنگ "عبدالرضا جودکی" فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در این باره گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان در عملیاتی یک دستگاه خودروی سمند تاکسی حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود:‌در بازرسی از این خودرو تعداد ۷ هزار و ۲۰۰ عدد مسواک و مقادیری مواد خوراکی قاچاق کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

سرهنگ جودکی تصریح کرد:‌ در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

کشف بسته های کاغذ قاچاق از یک انبار در شهر اراک

در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان، از یک انبار۳۱۹ بسته کاغذ به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ" محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی از انبار کاغذهای خارجی در یک انباری در یکی از محله های شهر اراک مطلع شدند.

وی افزود:‌ با هماهنگی مرجع قضائی و سازمان صنعت و معدن از این محل بازدید شد و تعداد ۳۱۹ بسته کاغذ به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ متصدی این انبار با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سارق کارخانجات دلیجان دستگیر شد/اعتراف به ۵ فقره سرقت

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان دلیجان، سارق حرفه ای که از کارخانه های صنعتی این شهرستان سرقت می کرد، دستگیر شد و به ۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ" علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در تشریح این خبر گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت از کارخانجات در شهرستان ، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی با اشاره به شناسایی سارق در تحقیقات پلیس خاطر نشان کرد: در عملیاتی غافلگیرانه سارق دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: سارق در بازجویی های پلیس به ۵ فقره سرقت از کارخانه های سطح شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

کشف ۶۲۰ میلیون ریال لوازم و تجهیزات الکترونیکی قاچاق در عملیات پلیس در ساوه

در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه، از یک دستگاه اتوبوس مسافربری ۶۲۰ میلیون ریال لوازم و تجهیزات الکترونیکی قاچاق کشف شد.

سرهنگ" پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقاتی از جابجایی مقادیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس مسافربری مطلع شدند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای توقف خودرو آغاز شد.

وی افزود: در تمهیدات اجرایی پلیس شهرستان، خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۲۵ دستگاه لپ تاب ، ۳ دستگاه لوازم خانگی و مقادیری مواد خوراکی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش کالاهای کشف شده را در حدود ۶۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت:‌ در این خصوص پرونده ای تشکیل و راننده خودرو دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

قدردانی از جانفشانی ماموران پلیس در پیشگیری از بروز خسارت

۳ نفر از کارکنان پاسگاه انتظامی آشناخور شهرستان خمین، که با جانفشانی خود، خودروی کامیونی را از محل یک آتش سوزی دور کرده بودند،‌ از سوی راننده خودرو تقدیر شدند.

بنا بر اعلام دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان،‌ در چند روز قبل در پی وقوع حریقی در یک کانکس متعلق به یکی از دستگاه ها در یکی از محورهای شهرستان خمین، ۳ نفر از ماموران پاسگاه انتظامی آشناخور این شهرستان، با جانفشانی خود، خودروی کامیونی را که در محل پارک بود،‌ از حریم آتش دور ساختند و از بروز خسارت جلوگیری کردند.

بعد از این اقدام پلیس،‌ راننده این خودرو در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ این چنین گفت:

"سلام؛ صبح روز هفدهم اردیبهشت ماه، یک آتش سوزی در کانکس راه سازی جاده خمین اتفاق افتاد و ماموران محترم پاسگاه دهنو خیلی سریع به محل آمدند و کامیون کمپرسی را که در نزدیکی کانکس بود از محل دور کردند و از بروز یک خسارت سنگین جلوگیری کردند، خواستم از آنها تقدیر و تشکر می کنم."

کشف ۱۱۰ میلیون ریال داروی دپو شده از یک انبار در محلات

 گروه استان ها - مرکزی - فرمانده انتظامی شهرستان محلات از کشف ۱۱۰ میلیون ریال انواع داورهای قاچاق دپو شده، در بازرسی از یک انبار در یکی از محله های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "جعفر شمس بیرانوند" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در این باره گفت:‌ ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقاتی از دپوی داروهای قاچاق توسط افرادی در یک انبار در یکی از محله های شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با شناسایی این افراد و محل دپوی داروها، در هماهنگی با مرجع قضائی از این محل بازدید شد و مقدار زیادی دارو به ارزش تقریبی ۱۱۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی و شبکه بهداشت شهرستان ارجاع داده شد.

کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس در شازند

۲ توزیع کننده مواد مخدر در حال انتقال مقدار ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند دستگیر شدند.

سرهنگ "احمدرضا چگنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران، ۲ توزیع کننده مواد مخدر که قصد تردد از محورهای مواصلاتی استان را داشتند، تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفتند.

وی افزود:‌ سرانجام با تمهیدات اجرایی پلیس استان،‌ این افراد شناسایی و در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند، در یک عملیات دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ از این افراد مقدار ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

دستگیری ۲ سارق کابل برق در شهرستان اراک

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان اراک، ۲ نفر سارق کابل برق در حین سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "امیر مختاری" در تشریح این خبرگفت: ماموران انتظامی شهرستان اراک در حین گشت زنی در یکی از محله های اراک، ۲ راکب موتورسیکلت را در حال سرقت کابل های برق در یکی از محله های شهر شناسایی کردند.

وی افزود: پس از دقایقی، تعقیب و گریز، هر ۲ سارق در یک عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش و اطلاع پیرامون شناسایی سارقین و یا تردد مشکوک افراد ناشناس در محل زندگی شان را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد