Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:38:20 GMT

اجرای بیش از ۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر ورامین

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۲۲۹۰

اجرای بیش از ۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر ورامین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران از اجرای بیش از ۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر ورامین خبرداد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران بعدازظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ورامین به تشریح اقدامات و برنامه آب و فاضلابی در این شهر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس علیرضا کارگری در این نشست با اشاره به آب‌رسانی از سد ماملو به شهر ورامین، اظهار داشت: طرح آب‌رسانی از سدماملو به شهر ورامین علی‌رغم محدودیت‌های شدید مالی، جلوتر از برنامه زمان‌بندی‌شده در حال اجراست و در مراحل پایانی قرار دارد.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران بابیان این مطلب که پیش‌بینی‌ها و حتی خلاقیت‌های خاصی در اجرای این طرح آب‌رسانی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در طی دو سال اخیر بیش از ۹۰ درصد طرح انتقال آب ماملو به شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران با اجرای نزدیک به ۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری در اقطار ۶۰۰ الی ۱۲۰۰ میلی‌متری، انجام شد و با تکمیل عبور عرضی محور امام رضا (ع) و دو کیلومتر خط باقیمانده در تابستان سال جاری این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت آبفا جنوب شرقی استان تهران در بخش دیگر سخنان خود به اجرای طرح فاضلاب در شهر ورامین اشاره کرد و افزود: تا سال ۱۳۹۵ تنها ۲۶ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر ورامین اجراشده بود و در طی این سه سال اخیر با سرعت بخشیدن به مراحل اجرایی طرح فاضلاب شهری ورامین ۱۰۶ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شد.
مهندس کارگری بابیان این که اجرای طرح فاضلاب نیاز به مشارکت بخش خصوصی، دولتی و به‌ویژه مشارکت مردم و خرید انشعاب فاضلاب را دارد ، اضافه نمود: در مدول اول اجرای طرح فاضلاب و تصفیه‌خانه بیش از ۳۰ هزار مترمکعب پساب تولید می‌شود که این مهم نقش بسزایی در تعدیل و تأمین آبخوان دشت منطقه و شکوفایی کشاورزی دارد.
شهردار ورامین در این نشست بابیان این‌که خدمات و اقدامات بزرگی در بخش آب و فاضلاب شهر ورامین اجرا شد، خاطرنشان کرد: انتقال آب سدماملو به شهر ورامین در این برهه اقتصادی و محدودیت منابع مالی عملکرد مطلوبی از سوی شرکت آبفا است و نیاز است این خدمات ماندگار و حیاتی برای مردم و افکار عمومی اطلاع‌رسانی بشود.
مهندس دهقان در ادامه از اقدامات و فعالیت‌های آب و فاضلابی شهر ورامین ابراز رضایت کرد و همچنین جهت اجرای پروژه های آب‌رسانی اعلام همکاری و حمایت نمود.
در ادامه رئیس شورای شهر ورامین اعلام کرد: شورای شهر ورامین آمادگی هر نوع همکاری جهت اجرای پروژه‌های آب رسانی و فاضلابی را در سطح شهرستان دارد.
در پایان از اعضا شورای شهر و شهردار پر تلاش ورامین جهت اجرای پروژه‌های آب و فاضلابی از سوی مدیرعامل شرکت آبفا جنوب شرقی استان تهران تقدیر به عمل آمد.
همچنین از خدمات و اقدامات مدیر آبفا شهرستان ورامین در این جلسه تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر

فرماندار دیر جاده وفاق بین بنادر دیر و کنگان را یکی از محورهای مهم مواصلاتی و گردشگری جنوب استان بوشهر دانست و گفت: ۱۰۳ میلیارد تومان تاکنون به این پروژه اعتبار تخصیص داده شده است. - اخبار استانها -

یونس باربرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر دیر اظهار داشت: جاده وفاق در جنوب استان بوشهر یکی از محورهای مهم مواصلاتی و گردشگری ساحلی است.

وی با بیان اینکه شهرستان دیر در عرصه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های مهمی است، اضافه کرد: یکی از قابلیت مهم شهرستان دیر در عرصه گردشگری ساحلی در جوار خلیج‌ فارس است.

فرماندار دیر جاده وفاق بین بنادر دیر و کنگان را یکی از محورهای مهم مواصلاتی و گردشگری جنوب استان بوشهر دانست و بیان کرد: در راستای تکمیل طرح‌های راهسازی اعتبارات لازم به طرح جاده وفاق در جنوب استان بوشهر تخصیص یافته است که ضمن قدردانی از حمایت استاندار مبلغ 103 میلیارد تومان تاکنون به این پروژه اعتبار تخصیص داده است.

باربرز  ضمن قدردانی از مدیر عامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس گفت: از ناحیه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی پارس جنوبی مبلغ 23 میلیارد تومان به این طرح تخصیص یافته که امیدواریم با همکاری خوب شورای راهبردی شاهد تکمیل و بهره‌برداری این طرح در آینده نزدیک باشیم.

وی یکی از مزیت‌های مهم جاده وفاق را کاهش مسیر دیر به کنگان دانست و تصریح کرد: با تکمیل جاده وفاق مسیر 25 کیلومتری بنادر دیر و کنگان به 8 کیلومتر کاهش می‌یابد و نقش مهمی در خروج شهرستان دیر از بن بست دارد.

فرماندار دیر پروژه جاده وفاق را دروازه اتصال جنوب کشور از ساحل به مرکز استان بوشهر دانست و اظهار امیدواری کرد: مرحله نخست این پروژه در آینده نزدیک به طول حدود 4 کیلومتر افتتاح می‌شود.

باربرز  با بیان اینکه جاده وفاق از سمت بندر کنگان 3 کیلومتر آماده آسفالت است، گفت: از سمت شهرستان دیر نیز 1.1 کیلومتر آسفالت شده و 800 متر دیگر آماده آسفالت است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست