Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، نایب قهرمانی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی دانشجویان آسیا (چین تایپه-2019) را تبریک گفت.

در پیام تبریک دکتر ولایتی آمده است: تلاش ارزشمند و قهرمانانه تیم بسکتبال بانوان دانشجو و افتخارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان نماینده ایران در نیمه‌نهایی و فینال مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا-2019 به مقام نایب‌قهرمانی آسیا دست یافتند، موجب خرسندی مردم عزیز کشورمان و به ویژه جامعه ورزشی، علمی و دانشگاهی کشور گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ولایتی در ادامه پیام تبریک خود به بانوان بسکتبالیست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به توانمندی های ارزشمند و فراوان در اختیار می‌بایست علاوه بر ایجاد ظرفیت‌های جدی در حوزه‌های علمی و پژوهشی، زمینه‌های بیشتر افتخارآفرینی دانشجویان عزیز در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ورزشی را فراهم نماید که خوشبختانه گام‌های مثبتی در این خصوص شکل گرفته و همچون همیشه، شاهد حضور موثر دانشجویان و اساتید دانشگاه در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اینجانب لازم می‌دانم این پیروزی و افتخارآفرینی را که به نمایندگی از کشورمان محقق گردیده، به جامعه ورزشی کشور، اساتید و دانشجویان محترم دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران، دست‌اندکاران و اعضای کادر فنی و به ویژه ورزشکاران عزیز تبریک عرض نموده، برای همه آنان توفیق و سربلندی آرزو نمایم.

انتهای پیام/

168 / 167 دکتر ولایتی دانشگاه آزاد اسلامی تیم بسکتبال بانوان تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتر ولایتی دانشگاه آزاد اسلامی تیم بسکتبال بانوان تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله برگشت چهارمین دوره لیگ برتر رویینگ مردان باشگاه‌های کشور، امروز (هفدهم اردیبهشت) با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، ملوان نداجا، پترو پالایش سما و تی‌آر سی، در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

تیم رویینگ مردان دانشگاه آزاد اسلامی که با هدایت «افشین فرزام» سرمربی و «فرزین رضایی» مربی، قهرمان مسلم هر سه فصل گذشته لیگ برتر بود و پارسال کاپ آسیا را به خانه برد، امروز در مرحله برگشت نیز غوغا کرد و پیش از پایان رسمی رقابت ها، چهارمین بار قهرمان شد. ملوان نداجا و پترو پالایش سما نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

«امیرحسین محمودپور»، «حمیدرضا رضوانی»، «آریا سلیمان پور»، «امیررضا ابدالی» و «محمدرضا کریمی» ستارگان روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر مردان در فصل ۱۴۰۲ هستند و «بهروز آرمان» نیز سرپرستی این تیم را بر عهده دارد. پرونده لیگ برتر رویینگ مردان، عصر امروز با برگزاری رقابت‌های پایانی بسته و آیین اختتامیه، اوایل خرداد سال جاری برگزار می‌شود.

همچنین مرحله برگشت لیگ برتر رویینگ بانوان باشگاه‌های کشور، فردا در حالی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود که تیم دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین است. «مهسا جاور»، «زینب نورورزی»، «آیگین کریمی» و «ساقی ملکی» با هدایت «افشین فرزام» سرمربی و «سمانه کرمی» مربی، برای تیم رویینگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامی پارو می زنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید دکتر طهرانچی از ششمین جشنواره فرهیختگان جوان
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • پایان لیگ قایقرانی روئینگ بانوان ایران با قهرمانی دانشگاه آزاد
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد