Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت پاکستان در ادامه تلاش‌ها برای خورج از لیست خاکستری اف‌ای‌تی‌اف تمام گروه‌ها و افرادی که از جماعت الدعوه و جیش محمد حمایت مالی می‌کنند را در لیست سیاه قرار داد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اکسپرس نیوز، دولت اسلام در ادامه تلاش های خود برای خروج از لیست نظارت ویژه و خاکستری گروه ویژه اقدام مالی موسوم به FATF تمام گروهها و افرادی که از جماعت الدعوه و جیش محمد حمایت مالی میکنند را نیز در لیست سیاه خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دولت پاکستان اعلام کرد در راستای برنامه اقدام ملی( عملیات ضد تروریستی) تمام گروه ها و افرادی که به این دو حزب کمک مالی انجام دهند در لیست سیاه قرار گرفته و ممنوع الفعالیت میشوند.

در همین راستا دوازده گروه از جمله الفرقان ترست در کراچی و اداره خدمت خلق در لاهور نیز ممنوع الفعالیت شده و حسابهای بانکی آنها مسدود شد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که سازمان ملل گروه جیش محمد و «مسعود اظهر» سرکرده این گروه را تروریست دانسته بود.

پاکستان در تلاش است تا از لیست خاکستری FATF خارج شده و از این طریق سرمایه گذاران خارجی را برای حضور در خاک خود ترغیب کند.

آمریکا یکی از حامیان قرار گرفتن پاکستان در لیست خاکستری این گروه است و این احتمال نیز وجود دارد که با پیگیری کاخ سفید نام پاکستان در لیست سیاه این گروه قرار بگیرد.

دولت هند مدعی است جیش محمد در جریان حمله تروریستی به کاروان نظامیان هندی که باعث مرگ 44 نفر شد، نقش اصلی را ایفا کرده است و باید تحریم شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حزب الدعوه الدعوه نظارت استصوابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید اسداللهی نوازنده پیشکسوت ساز ناغارا، با همراهی گروهی متشکل از نواندگان ساز‌های موسیقی آذربایجان، شامگاه پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت، در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت قرار است قطعاتی از موسیقی بی کلام و همچنین فولکلوریک آذربایجان و رِنگ‌هاى آذریایجانی نواخته شود.

اسداللهی در سال ۱۳۸۸، آلبومی به نام رِنگ‌های آذربایجانی را منتشر کرده است.  رِنگ‌های موسیقی آذربایجان، رِنگ‌های اجرا شده‌ایست که معمولا در مراسم شادی و عروسی از آنها استفاده می‌شود.

وحید اسدالهى (سرپرست گروه و نوازنده ناغارا و قاوال)،  محمد (مراد) اسدالهى (نوازنده گارمون)،  رضا اسدالهی (نوازنده سازهاى پرکاشن)،  سیده تارا موسویان (نوازنده ساز‌های کوبه ایى)، سئول اقدسی (نوازنده تار آذربایجان)، آرین ضمیری (نوازنده کمانچه)،  سید علی سیدزاده (نوازنده قوپوز - تار).  
محمد نجف زاده (نوازنده بالابان)، درشن آنند (نوازنده طبلا) و محمد حسین جعفری و مهدی حمزه زاده (خواننده) اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.
کنسرت وحید اسداللهی ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان