Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ ابوالفضل موسوی پور، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی از صحنه برخورد پلیس راهور با یک راننده مسافربر شخصی گفت: یکی از وظایف ذاتی پلیس راهور تهران بزرگ برخورد با تخلفات است. یکی از این تخلفات نیز تخلفات مسافربران شخصی است. فیلمی که در فضای مجازی نیز منتشر شده است حاکی از همین مورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در آن تقاطع نیز به دلیل توقف‌های غیرمجاز مسافربرهای شخصی ترافیک ایجاد شده بود که مامور پلیس تذکر می‌دهد برخی از خودروها حرکت می‌کنند و برخی از خودروها اعمال قانون می‌شوند. یکی از خودروها به دستورات پلیس توجه نکرده و مدارکش را ارائه نکرده و اقدام به فرار می‌کند که متوقف می‌شود. ما از مامور وظیفه شناس که در این فیلم حضور دارد قدردانی کردیم.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طرح برخورد با مسافربران شخصی یکی از طرح‌های اصلی پلیس راهور است و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت و از مردم می‌خواهم همکاری لازم را با پلیس داشته باشند که نتیجه آن امنیت و آسایش  را در پی خواهد داشت. 

وی تاکید کرد: برخی از رانندگان مسافربرشخصی پلاک شهرستان هستند و عمدتا جا و مکان مشخصی ندارند و در محل‌هایی که اقدام به حمل مسافر می‌کنند برای اهالی محل ایجاد مزاحمت می‌کنند همچنین سازمان تاکسیرانی شهر تهران نیز خواستار برخورد با این تخلفات بوده است.

سرهنگ موسوی ‌‌‌پور خاطرنشان کرد:مسافر کشی حق راننده تاکسی است و قانون به رانندگان تاکسی این اجازه را داده است که تحت مقررات مسافران را جابجا کند و رانندگان مسافربر شخصی تحت مقررات خاصی نیستند و عمدتا مشکل ایجاد می‌کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​

تین نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می شود که برای رفع این خطا باید دوربین ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین ها و دو دستکاری کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

حسینی افزود: این دو عامل باعث شده که 5 درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

وی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده سازی است و امیدواریم به زودی یعنی در سال 1403 بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته 157 میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود