Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@13:50:15 GMT

افزایش 100 درصدی جمع آوری زکات در استان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۳۰۵۲

افزایش 100 درصدی جمع آوری زکات در استان

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد کاظم نظری بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای زکات استان گفت: بهترین کانال برای جمع آوری زکات مؤسسات خیریه و نهادهای حمایتی هستند.

وی بیان داشت: افزایش ۱۰۰ درصدی پرداخت زکات در سال ۹۷ نسبت به ۹۶ در استان نشان از باورهای دینی و اعتماد و اطمینان به نهادهای حمایتی و مؤسسات خیریه در رساندن آن به مستحق واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری تصریح کرد: باید در جمع آوری مطلوب زکات فطریه توسط مؤسسات خیریه در استان تمرکز و هماهنگی لازم وجود داشته باشد.

وی افزود: در جمع آوری زکات و تقسیم آن باید میان عوامل شورای زکات و مؤسسات و نهادهای حمایتی هماهنگی‌های لازم وجود داشته تا زکات به دست نیازمندان واقعی برسد

نظری اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای جمع آوری زکات است و فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نیروی انتظامی در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه روحانیت در ترویج و فرهنگی سازی زکات نقش مهمی دارد، گفت: شورای زکات در برنامه ریزی و مؤسسات و نهادهای خیریه در جمع آوری و صدا و سیما نیز در تبلیغ و اطلاع رسانی برای مشارکت مردم بسیار مؤثر هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد نیروی انتظامی برنا زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟