Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@03:36:48 GMT

کلنگ طرح توسعه یک مجتمع خدماتی و رفاهی در آبیک زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۳۰۹۱

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در مراسمی با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی دیگر مسئولان استان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام‌جمعه شهرستان آبیک، شهرام احمدپور فرماندار آبیک و جمعی از مسئولان شهرستانی کلنگ احداث طرح توسعه مجتمع خدماتی و رفاهی در آبیک (مرادی) واقع دراتوبان این شهرستان به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح که در زمینی به مساحت 4 هکتار قرار است اجرایی شود، شامل احداث پروژه‌های مختلفی شامل مسجد، بازارچه صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، ساختمان اداری، جایگاه سوخت سی‌ان‌جی، فضای سبز، حمام 10 دستگاه، فضای لاندری، متل، پارکینگ ماشین‌های سنگین و 50 سوئیت اقامتی رانندگان (تی‌پارک) می‌شود.

در این طرح توسعه احداث تالار و سالن اجتماعات، مجموعه تفریحی و باغ پرندگان، پارکینگ ماشین‌های تصادفی و معاینه فنی، کارواش، خدمات خودرویی ماشین‌های سنگین( تعویض روغن، مکانیکی، لوازم یدکی)، خدمات خودرویی ماشین‌های سبک(تعمیرگاه، تعویض روغن، لوازم یدکی)، رستوران اتوبوسی (فست‌فودی و غذاهای سنتی)، رستوران بین‌المللی (ماشین‌های خارجی و ترانزیت)، هایپرمارکت (فروشگاه، غرفه‌های سوغات، صنایع دستی و غیره) پیش‌بینی شده است.

با احداث این طرح توسعه که با   600 میلیارد ریال اعتبار احداث و برای 200 نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع

محمدحسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هرگونه تغییر اراضی کشاورزی از حالت اولیه نیاز به مجوز دارد که احداث باغ نیز از جمله مواردی است که برای احداث آن باید از جهادکشاورزی مجوز گرفت.

وی اضافه کرد: دلیل ممنوعیت احداث باغ در پایاب شبکه دشت قزوین با هدف تامین آب از این شبکه با هدف برون رفت از وضعیت موجود بوده که باید مورد توجه بهره برداران استان قرار گیرد.

عطایی با بیان اینکه روش‌های نوین آبیاری و اجرای الگوی کشت مهمترین راهکار برون رفت از وضعیت موجود در منابع آبی است، ادامه داد: با توجه به وضعیت منابع آبی چاره‌ای جز استفاده از روش‌های نوین برای تولید محصولات کشاورزی و اجرای الگوی کشت در مزارع استان نداریم.

این مسئول در ادامه به اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌های استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: طرح جهش تولید به عنوان یک طرح ساختاری و هوشمند در راستای اجرای الگوی کشت و با هدف افزایش تولید اجرا می‌شود که در این طرح با روش کارشناسی می‌توان افزایش تولید در دیمزار‌ها را شاهد باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: رعایت الگوی کشت و استفاده بهینه از منابع آبی می‌تواند علاوه بر حل معضل کم آبی به افزایش راندمان تولید و بهره وری در سطح منجر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان