Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@07:40:37 GMT

آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد /ترسوها القای جنگ می کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۳۳۲۷

آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد /ترسوها القای جنگ می کنند

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و این ترسوها هستند که القای جنگ می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، با اشاره به فضاسازی غربگراها در داخل کشور برای القای خطر جنگ اظهار داشت: قطعا آمریکا به دنبال جنگ نیست، زیرا آن پایگاهی که برای آغاز جنگ لازم است را در منطقه ندارد، همچنین در جنگ معمولا آمادگی طرف مقابل هم سنجیده می شود و آمریکا می داند که ایران، هیچگاه شبیه عراق و دیگر کشورها نیست بلکه کشوری است که آمادگی نظامی دارد و به قدرت دفاعی و موشکی مجهز است و جوانان آن روحیه شهادت طلبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین مردم ایران با وحدت ملی که دارند و غربی ها از این وحدت و همچنین از مدیریت مقام معظم رهبری بیمناک هستند، بنابراین دشمن همه این ها را محاسبه کرده و به خود جرات حمله به ایران را نمی دهد.
حجت الاسلام حسینی کیا گفت: حرف و حدیث هایی مبنی بر راه اندازی جنگ نظامی و ایجاد جنگ روانی توسط عده ای ترسو و مرعوب مطرح می شود، این در حالی است که تحلیلگران که مسائل را به درستی رصد می کنند می دانند اگر بخواهد جنگی رخ دهد کل کشورهای خاورمیانه درگیر خواهند شد و این عملا ممکن نیست.

وی افزود: کشورهای دیگر هم تا جایی که موجودیت خودشان به خطر نیفتد با آمریکا همراهی می کنند و اگر موجودیت آنها به خطر افتد دنباله رو آمریکا نخواهد بود.

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه ترامپ موافق برجام است و می خواهد با راه اندازی جنگ روانی در نهایت برجام را به نام خود تمام کند، گفت: اروپایی ها در این میان نقش دلال آمریکا را بازی می کنند و نمی‌خواهند از برجام خارج شوند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و اروپا دنبال این هستند که ما را در وضعیت رکود و بی تحرکی قرار دهند، عنوان کرد: اگرچه دولت حرکتی دیرهنگام را شروع کرد اما طرف مقابل هم زودتر از موعد پاسخ داد که ما شرایط را نمی پذیریم، اگر دولت هم به جای دو ماه، دو هفته مهلت می داد آن زمان می دیدیم که چگونه به التماس می افتادند.

حجت الاسلام حسینی کیا با اشاره به بخشی از بیانات امام خمینی(ره) در خصوص لزوم محکم ایستادن در برابر آمریکا گفت: ملتی که شهادت دارد نه اسارت دارد و نه ذلت می پذیرد و این صحبتها هم بخشی فضا سازی رسانه ای و طبیعی است و بخشی دیگر نیز از رعب و وحشتی است که در افراد ترسو ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟

نیروهای انصارالله یمن ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ هدف قرار دادند؛ این‌ در حالی است که منابع خبری از آماده شدن گسترده ارتش آمریکا برای حمله به خاک یمن خبر می‌دهند.

دریافت 30 MB

خبرنگار: مریم همتی / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • تصاویر حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس آمریکا
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟