Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ­شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد وزارت امور خارجه امارات متحده عربی اعلام کرد چهار کشتی تجاری در آب‌های منطقه‌ای امارات مورد تعرض قرار گرفتند.

این وزارتخانه افزود، این حادثه تلفات جانی نداشته است.

پیشتر شبکه‌های المیادین و خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابعی در کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس از وقوع انفجار‌های مهیب در بندر الفجیره امارات که سحرگاه امروز رخ داده است، خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیونی العالم نیز ساعاتی پس از انتشار این خبر اعلام کرد: دفتر رسانه‌ای امیرنشین الفجیره امارات وقوع چندین انفجار را در بندر الفجیره تکذیب و اعلام کرد فعالیت این بندر کماکان ادامه دارد و طبق روال معمول انجام می‌شود. این دفتر از رسانه‌ها خواست ضمن دقت بیشتر به منابع رسمی و معتبر استناد کنند.

شبکه المیادین در خصوص این خبر به نقل از منابع خود اعلام کرده بود: هنوز دلایل انفجار‌ها در بندر فجیره امارات که منجر به آتش سوزی در چندین نفتکش شد که در بندر پهلو گرفته بودند مشخص نیست، اما انفجار‌ها بسیار قوی و پیاپی بود.

منبع اعلام خبر همچنین اعلام کرده بود: این انفجار‌ها در داخل بندر رخ داد و صدای انفجار‌ها به وضوح شنیده شد. در پی وقوع انفجار هواپیما‌های آمریکایی و فرانسوی بر فراز بندر به پراوز در آمدند. آمار نفتکش‌هایی که دچار حریق شده اند در خبر‌ها هفت تا ده نفتکش اعلام شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داده بود بنابر گزارش‌های چند رسانه، صبح یکشنبه چندین انفجار مهیب در بندر فجیره در امارات عربی متحده رخ داده است.

رسانه‌های محلی به نقل از شاهدان اعلام کرده بودند جنگنده‌های فرانسوی و آمریکایی هنگام وقوع حادثه بر فراز این بندر پرواز می‌کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست‌ویکم لیگ امارات، امروز (جمعه) اتحاد کلبا به مصاف النصر رفت و در شرایطی که ۲ بر صفر از حریف خود جلو بود، در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد. اتحاد کلبا با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت. نکته مهم این بازی درخشش دوباره مهدی قایدی بود که طی هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشته است.

درخشش ادامه‌دار باشو در امارات

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مهدی قایدی در جریان دیدار امروز اتحاد کلبا مقابل النصر در دقیقه ۱۰ گل نخست تیمش را به‌ثمر رساند و یکی از بهترین‌های تیمش بود. او با این گل، به آمار ۹ گل زده در لیگ امارات رسید و با دادن ۵ پاس گل در این فصل، موثرترین بازیکن اتحاد کلبا محسوب می‌شود. او با تاثیر گذاشتن روی ۱۴ تیمش، چهارمین بازی موثر لیگ امارات است و تنها فابیو لیما با ۱۸، عمر خریبین ۱۶ و نیکولاس خیمنز با ۱۵ تاثیر بالاتر از او قرار دارند. نکته مهم این نفرات حضورشان در تیم‌های بالانشین است و قایدی در تیمی چون اتحاد کلبا توانسته این آمار عالی را ثبت کتد.

قایدی در ۷ بازی اخیر اتحاد کلبا ۳ بار گل زده و ۴ پاس گل هم ارسال کرده و در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده او به گوش می‌رسد ولی ستاره ایرانی با این عملکرد می‌تواند آماده یک انتقال جذاب در نقل‌وانتقالات تابستانی باشد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899926

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • به شدت به آمریکا درباره ارتکاب هر حماقتی و تبعات آن هشدار می دهیم
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل