Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:01:55 GMT

واریز سود سهام عدالت کارکنان و بازنشستگان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۳۷۸۶

واریز سود سهام عدالت کارکنان و بازنشستگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان خصوصی سازی، مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۹۶ شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت مربوط به آخرین گروه مشمولان شامل کارکنان و شاغلین دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آنها و همچنین بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی، کشوری، لشگری و تأمین اجتماعی در حالی از روز شنبه (۲۱ اردیبهشت) در حال انجام است که پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال ۱۳۹۶ مربوط به مشمولان شامل کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان در بانک‌های ملی و کشاورزی نیز به تدریج از امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مشمولان سود سهام عدالت خود را که شماره شبا بانکی آنان مربوط به دو بانک عامل فوق الذکر می‌باشد، سود سهام عدالت را که به ازای هر نفر بابت مبلغ یک میلیون تومان سهامداری معادل ۱۷۵ هزار تومان در مجموع حدود ارزش آن به ۳۵۰ میلیارد تومان بالغ می‌شود، دریافت خواهند کرد.

گفتنی است با احتساب این دو بانک، مجموع بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی که مشمولان مربوط به گروه‌های کارکنان و شاغلین دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آنها و همچنین بازنشستگان صندوقهای بازنشستگی، کشوری، لشگری و تأمین اجتماعی که سود سهام عدالتشان در حال پرداخت می‌باشد، به عدد ۳۱ بانک و مؤسسه مالی می‌رسد و ۴ بانک که شماره شبای بانکی مشمولان مربوط به آنها می‌باشد، نیز در آینده نزدیک و با اطلاع رسانی قبلی و حداکثر در خرداد ماه جاری، اقدام به پرداخت سود سهام عدالت خواهند نمود و بدین ترتیب پرونده پرداخت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۹۶ شرکت‌های سرمایه پذیر به پایان می‌رسد و تمامی مشمولان دومین نوبت سود سهام عدالت خود را دریافت می‌کنند.

این گزارش می‌افزاید: سازمان خصوصی سازی تا کنون اقدام به پرداخت سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال‌های مالی ۹۵ و ۹۶ شرکت‌های سرمایه پذیر میان ۴۱.۵ میلیون مشمول کرده است و بر این اساس با تلاش‌های این سازمان و همکاری مناسب بانک‌های عامل سراسر کشور سود سال مالی توزیع شده بین مشمولان مربوط به عملکرد سال ۹۵ شرکت‌های سرمایه پذیر ۳,۴۰۰ میلیارد تومان و سود سال مالی مربوط به عملکرد سال ۹۶ شرکت‌های سرمایه پذیر ۴,۰۰۰ میلیارد تومان می‌باشد.

بدین ترتیب در مجموع میزان سود توزیع شده میان حدود ۴۱.۵ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت که شماره شبا بانکی نزد سامانه سهام عدالت دارند مجموعاً طی دو سال گذشته تا کنون حدود ۷,۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 4615215

منبع: مهر

کلیدواژه: سود سهام عدالت سود سهام عدالت سال 96 بازنشستگان سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند

یک دانشگاه انگلیسی طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که به دلیل مشکلات مادی مجبور به حذف رشته‌ها و اخراج کارکنان خود است.

به گزارش ایسنا به نقل از بی‌بی‌سی، دانشگاه هادرزفیلد که قدمتی نزدیک به ۴۰ سال دارد در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل قرار گرفتن در بحران مالی، نزدیک به ۲۰۰ شغل در دانشگاه کاهش می‌یابد و تعدادی از رشته‌ها حذف می‌شوند.

این دانشگاه در بیانیه خود آورده است: این اقدام "تلاشی پیشگیرانه برای تضمین آینده‌ای پویا و پایدار برای دانشگاه ما" است.

گری آلن، از اتحادیه دانشگاه‌ها و کالج‌ها (UCU) انگلیس گفت که این تعدیل نیرو منجر به از دست دادن یک نفر از هر ۱۰ کارمند می‌شود و هشدار داد که این کاهش‌ها "تأثیر ویرانگری" خواهد داشت.

انتظار می‌رود حداقل ۱۲ دوره شامل جغرافیا، جامعه شناسی، ریاضیات و بهداشت و مراقبت‌های اجتماعی قطع شود.

این دانشگاه گفت که در سال‌ تحصیلی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با کسری بودجه مواجه است که با کاهش تعداد دانشجویان بین‌المللی "بیش از قبل تشدید" شده است. چیزی که دانشگاه آن را تغییر در سیاست‌های دولت می‌داند.

آلن همچنین گفت: از سال ۲۰۱۲ میلادی، هزینه‌های تحصیل در مقطع کارشناسی در انگلیس تنها ۲.۸ درصد افزایش یافته است و از ۹ هزار پوند به ۹.۲۵ هزار پوند است. علیرغم افزایش بیش از ۵۰ درصدی تورم.

در بیانیه دانشگاه همچنین آمده است: این عدم تناسب یک بحران مالی در بخش دانشگاه ایجاد کرده است که بر بسیاری از مؤسسات آموزش عالی از جمله مؤسسه ما تأثیر گذاشته است.

 آلن در پاسخ به تایید از دست دادن شغل، گفت: "کاهش در این مقیاس تاثیر مخربی بر کارکنان، دانشجویان و جامعه محلی خواهد داشت."

او همچنین دانشگاه را متهم کرد که «ده‌ها میلیون پوند» برای دو ساختمان جدید هزینه کرده است.

وی گفت: در حالی که فشارهای مالی در سراسر بخش وجود دارد، دانشگاه پول در بانک دارد و نیازی به این کاهش وحشیانه ندارد.

استیو هاو، دبیر شعبه دانشگاه هادرزفیلد گفت: هم اکنون برهه فوق‌العاده ناراحت‌کننده‌ای برای کارکنان است و عواقبی برای دانشجویان دانشگاه نیز خواهد داشت. دانشگاه باید گزینه های دیگری را برای مقابله با فشارهایی که با آن مواجه است بدون توسل به این اقدامات شدید در نظر بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!