Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@23:50:48 GMT

برنلی ۱ – ۳ آرسنال؛ چهارم هم نه، پنجم شدند!

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۴۱۷۷

برنلی ۱ – ۳ آرسنال؛ چهارم هم نه، پنجم شدند!

آرسنال موفق شد در خانه برنلی ۱-۳ به برتری دست یابد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، توپچی ها امروز نیز با تکیه بر درخشش پیر آمریک اوبامیانگ موفق شدند 1-3 برنلی را مغلوب کرده و در نهایت در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار گیرند.

آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه 5 به گل اول برسد اما ضربه مخیتاریان روی پاس اوبامیانگ به دیرک دروازه برنلی برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد اوبامیانگ درون محوطه برنلی شانس خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه او با عکس العمل تماشایی هیتن همراه شد.

در دقیقه 10 اولین فرصت برنلی برای اشلی بارنز ایجاد شد اما ضربه او از درون محوطه توسط برند لنو دفع شد و این موقعیت از دست رفت.

در ادامه برنلی فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه آرسنال داشت اما ضربه وود روی پاس لووتون به دیرک دروازه توپچی ها برخورد کرد.

در دقیقه 31 این بار خود لووتون تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه او از روی خط توسط گوندوزی از آرسنال بازگردانده شد. در اواخر نیمه اول ضربه ایوبی از کنار دروازه برنلی به بیرون رفت تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل دو تیم به اتمام برسد.

اما آرسنال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 به گل اول رسید. اشتباه عجیب مدافعان برنلی باعث توپ ربایی اوبامیانگ شد و وی در موقعیتی تک به تک و با نواختن یک ضربه دقیق موفق شد گل اول آرسنال را به ثمر برساند.

حملات آرسنال ادامه یافت و در دقیقه 63 اوبامیانگ موفق شد روی ارسال ایوبی و با یک ضربه والی، گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند.

اما برنلی خیلی زود اختلاف را به حداقل رساند. در دقیقه 65 و با ارسال گودموندسون، اشلی بارنز با یک ضربه سر دقیق گل اول برنلی را وارد دروازه برند لنو کرد.

در دقایق پایانی آرسنال فرصت های خوبی برای زدن گل سوم هم داشت اما این اتفاق رخ نداد تا در نهایت انکتیا در دقیقه 94 گل سوم آرسنال را نیز به ثمر برساند و  توپچی ها 1-3 موفق به غلبه بر برنلی شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ انگلیس فوتبال آرسنال برنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار امروز رقابت‌های سری A ایتالیا، اینتر مهمان ساسولو بود. در این دیدار آرماند لورینته در ابتدای بازی گل برتری مهمان را زد و در ادامه نراتزوری نتوانست این گل را جبران کند و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد. هیچکدام از دو تیم موقعیتی خلق نمی‌کردند تا اینکه در دقیقه ۱۵ شوت خطرناک ارلیک از لبه محوطه جریمه را آئودرو دفع کرد.

۵ دقیقه بعد اما آئودرو در دفع حمله ساسولو ناموفق بود. پاس کاتبک جاش دویگ از سمت چپ، به لورینته رسید و او با شوت‌زنی به طاق دروازه اینتر، بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۲۶ شوت دامفریز در مقابل دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقایقی بعد ضربه سر پاوارد روی سانتر مخیتاریان را دروازه‌بان به خوبی گرفت.

در ادامه دیگر موقعیتی در بازی شکل نگرفت. در وقت‌های اضافه نیمه اول اینتر به گل رسید اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد و بازی ۱-۰ ماند.

با آغاز نیمه دوم اینتر برای زدن گل مساوی و فرار از شکست جلو کشید اما دفاع خوب ساسولو مانع آنها شد و نراتزوری نتوانست به گل برسد.

در دقیقه ۶۱ شوت سانچز از لبه محوطه ثمری نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لائوتارو مارتینز هم شانسش را امتحان کرد اما ضربه او نیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۸ سانتر آگوستو با ضربه سر پاوارد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ سانتر کوادرادو به روی دروازه با ضربه سر آرناتوویچ راهی به دروازه نداشت.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی اینتر موفق به خلق حمله نشد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ