Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@03:45:04 GMT

دستگیری شیاد میلیاردی در اراک

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۴۲۹۶

سرهنگ سید نورالدین حسینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری تلفنی با شگرد کارت به کارت بررسی تخصصی موضوع به تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان ارجاع شد.   وی افزود: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد که طی تماس تلفنی و کشاندن افراد به دستگاه کارت خوان، حساب این افراد خالی شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، افرادی ناشناس در تماس تلفنی، با عنوان برنده شدن فرد مخاطب، در یکی از شرکت‌های تلفن همراه و یا مسابقات تلفنی، آنها را برای دریافت جایزه به دستگاه عابر بانک راهنمایی کرده و با چرب زبانی و شگردی خاص اقدام به خالی کردن حساب این افراد می‌کردند.   حسینی با اشاره به آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در شناسایی فرد کلاهبردار گفت: با توجه به سرنخ‌ها و مدارکی که در روند رسیدگی به این پرونده‌ها به دست آمد، فرد کلاهبردار در یکی دیگر از استان‌های کشور شناسایی و در عملیات پلیس در مخفیگاهش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به استان انتقال داده شد.   وی با اشاره به اعتراف متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۱۸ فقره کلاهبرداری در اراک و سایر استان‌های کشور تصریح کرد: در ادامه بازجویی‌های پلیس مشخص شد این فرد شیاد برای انجام کلاهبرداری‌های خود، حساب‌های متعددی را در بانک‌های مختلف باز کرده است.   این مقام انتظامی از شناسایی مالباختگان خبر داد و افزود: متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.   منبع: مهر       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی صبح سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه ۲ نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهی نامه رانندگی، مدرک تحصیلی و غیره کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: واموران پلیس فتا دیواندره با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۲ نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیاردریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

سردار آزادی در ادامه با بیان اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6092724

دیگر خبرها

  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد