Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: آمادگی تیم جوانان عالی است و اگر به فیجی برود قهرمان دنیا خواهد شد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درپاسخ به این سوال که چقدر زمان برای تامین اعتبار تیم اعزامی به مسابقات جوانان جهان وجود دارد، اظهار داشت: تا دو هفته دیگر فرصت داریم، چون تمام کارهای مربوط به ویزا، خروجی و حتی انجام تست دوپینگ تیم انجام شده و اگر بودجه لازم از سوی وزارت ورزش در اختیار فدراسیون وزنه‌برداری قرار بگیرد، مشکلی برای اعزام نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمادگی بالای 10 وزنه‌بردار اعزامی به فیجی خاطرنشان کرد: آمادگی این تیم عالی است، اگر آنها به فیجی بروند قهرمان دنیا خواهند شد و این برای چهارمین بار متوالی است که جوانان ما قهرمان آسیا و جهان می‌شوند. برای این تیم خیلی زحمت کشیده شده و نفرات فنی و بسیار خوبی در عضویت تیم ملی جوانان هستند. نفراتی که می‌توانند به مسابقات جوانان جهان رفته و چهره شوند.

بیرانوند تاکید کرد: نفراتی را در تیم جوانان در اختیار داریم که می‌توانند علاوه بر کسب مدال طلای جهان، رکوردشکنی هم بکنند. قطعا این تیم افتخارات زیادی کسب خواهد کرد و امیدوار هستم با همکاری وزارت ورزش این اعزام صورت بگیرد.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون گفت: منتظر دستور وزیر برای برگزاری انتخابات هستیم که این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد و کارها روی زمین نماند. همه کارها طبق روال انجام می‌شود اما برگزاری انتخابات در زودترین زمان ممکن به صلاح وزنه‌برداری است. اینکه هر چه زودتر فردی به عنوان رئیس روی صندلی ریاست فدراسیون بنشیند.

حضور در مسابقات وزنه‌برداری جوانان جهان همچنان در ابهام

 

انتهای پیام/ 

 

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان