Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@14:00:40 GMT

قهرمان فرمول یک در فیلمی مستند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۴۷۱۳

قهرمان فرمول یک در فیلمی مستند

به‌عنوان یکی از بهترین رانندگان فرمول یک در تاریخ شناخته می‌شود. تنها چهره تاریخ است که برنده هفت جایزه قهرمان جهانی فرمول یک شده و ۵ جایزه از این جوایز را با تیم مشهور فراری از آن خود کرده است. با این همه افتخار مایکل شوماخر نه فقط برای علاقه‌مندان ورزش که برای خیلی‌ها چهره شناخته شده‌ای است.

اما علاوه بر قهرمانی‌ها وضعیت امروز شوماخر هم کنجکاوی‌ها را نسبت به این راننده مطرح آلمانی    دوچندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از سال ۲۰۱۳ و بر اثر جراحتی که از ناحیه سر در اسکی بازی بر او وارد شد به مدت ۶ ماه به کما رفت و پس از آن دیگر در مجامع عمومی دیده نشد و هنوز در حال معالجه است. اما تازه‌ترین خبرها درباره این اسطوره رقابت‌های فرمول یک، مربوط به دنیای فیلمسازی می‌شود. به مناسبت ۵۰ سالگی شوماخر (۳ ژانویه ۲۰۱۹ او پنجاه ساله شد) و بیست و پنجمین سالگرد اولین قهرمانی جهانی، دو فیلمساز مشهور آلمانی مایکل وش و هانس- برونو کامرتونز نخستین مستند بلند رسمی درباره مایکل شوماخر را ساخته‌اند که این روزها در مرحله نهایی تولید است. این مستند با عنوان «شوماخر» داستان این ستاره مشهور دنیای ورزش اتومبیلرانی را به تصویر می‌کشد. خانواده این ستاره ورزشی از حامیان فیلم بودند و با مصاحبه‌ها و فیلم‌هایی که قبلاً هرگز دیده نشده بود به ساخت آن کمک کردند. «راکت ســــــــاینـــس» برای فروش این فیلم در جشنواره فیلـــم کــــن اقــدام می‌کند. در جشنواره کن امسال مستندی با عنوان «مارادونا» برای نخستین بار اکران جهانی می‌شود که زندگی دیه‌گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین را تصویر کرده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است

به گزارش قدس آنلاین، در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند پژواک که پیمان طالبی اجرای آن را برعهده داشت از محمد قربانی، پیشکسوت رادیو که به تاریخ شفاهی رادیو شهره است، تقدیر شد.

قربانی از دهه ۴۰ راهی رادیو شد و با ۵۱ سال فعالیت در رادیو از مردان بزرگ در این عرصه به شمار می رود.

امروز چهارمین روز از اردیبهشت ماه رادیو در ایران به ۸۴ سالگی پا گذاشت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • راه حل فلسطین همان فرمول «‌دو دولتی» است
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم)
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی