Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی سید رضا میرکریمی به عنوان پربازیگرترین فیلم سینمای ایران از عید فطر روی پرده سینماهای کشور می‌رود.

کمال تبریزی که ساخت کمدی‌های موفقی چون «مارمولک»، «طبقه حساس» و «همیشه پای یک زن در میان است» را در کارنامه دارد، در جدیدترین فیلمش با بهره گرفتن از بازیگرهای مختلف که همگی مسافران یک هواپیما هستند، داستانی کمدی از یک موقعیت تراژیک را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کمال تبریزی محمدرضا گلزار مهران مدیرى ما همه با هم هستیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس

جوانمردی کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از حضور مجرمان جرم‌های سبک در زندان و حفظ شان و منزلت خانواده‌ی افرادی با جرم‌های کوچک را از جمله مواردی برشمرد که وی را بر آن داشته تا مجازات‌های جایگزین حبس را به زندانی کردن آنها ترجیح دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • آب‌های نیلگون، روی پرده نقره‌ای