Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:33:28 GMT

167 شهرستان زورخانه ندارند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۴۹۸۰

167 شهرستان زورخانه ندارند

بجنورد- ایرنا- رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای گفت: هم اکنون 167 شهرستان کشور فاقد زورخانه هستند که این آسیب بزرگی برای این ورزش محسوب می شود.

به گزارش ایرنا؛ مجتبی جوهری یکشنبه شب در نشست مجمع انتخاباتی هیات کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای خراسان شمالی اظهار داشت: این رشته ورزشی جزئی از تاریخ و فرهنگ و آیین ملی ایرانیان با قدمتی هفت هزار ساله است که باید با برنامه ریزی بهتر مشارکت در آن افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از برنامه ریزی برای برگزاری افزون بر 30 رویداد منطقه ای و ملی این رشته در سال جاری خبر داد و گفت: تمامی این رویدادها برای افزایش انگیزه در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر نونهال است.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات ملی پیشکسوتان، برپایی این رقابت را در افزایش انگیزه ورود به این ورزش بسیار تاثیرگذار خواند و افزود: در مسابقات نونهالان نیز که پارسال در همدان برگزار شد افزون بر 700 نفر شرکت کردند که بیانگر توجه و اهمیت به این ورزش است.
رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای به تهیه بانک اطلاعاتی ورزشکاران این رشته اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی اعضای خانواده این ورزش باید در این سامانه وارد شده و اطلاعات خود را تکمیل کنند.
جوهری یادآور شد: دبیرخانه های هفتگانه این ورزش نیز فعال شده که هر پنج استان در کنار هم قرار گرفته و با برگزاری رویدادهای ورزشی و آموزشی، برترین های خود را به رقابت های کشوری معرفی می کنند.
وی گفت: برای همسان سازی کمک ها نیز آموزش ها به صورت راحت تر و ارزان تر برگزار می شود و از استان های برخوردار برای ارتقای سطح استان های ضعیف تر کمک گرفته می شود.
وی توجه به زیرساخت های شهرستانی و نسل نوجوان و جوان را از مهمترین برنامه های پیش روی این فدراسیون برشمرد و اظهار داشت: برنامه های این رشته ورزشی شامل تمامی گروه های سنی می شود.
به گزارش ایرنا؛ در این نشست الیاس امیرآبادی با اکثریت آرا، برای چهار سال به عنوان رئیس هیات کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای خراسان شمالی انتخاب شد.
ط/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مجمع انتخاباتي ورزش زورخانه خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| پایان یک رقابت

در دنیای امروز که جنگ، کودک کشی ، ظلم و زورگویی بعضی از کشورها خودنمایی می کند، ورزش قهرمانی یکی از اتفاقات جذابیست که می تواند حال مردم دنیا را کمی بهتر کند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در دنیای امروز که جنگ، کودک کشی ، ظلم و زورگویی بعضی از کشورها خودنمایی می کند، ورزش قهرمانی یکی از اتفاقات جذابیست که می تواند حال مردم دنیا را کمی بهتر کند.در یکی دو دهه گذشته در رشته های مختلف رقابت جذابی بین قهرمانان در بعضی از رشته ها شکل گرفته است.یکی از آنها رقابت مسی و رونالدو رقبای تمام نشدنی بود که مانند تمامی قهرمان ها و اسطوره‌ها به پایان کار خود رسیدند.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا