Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره لزوم ترویج کرسی های مناظره و آزاد اندیشی در دانشگاه ها اظهار کرد: اگر به دنبال این باشیم که دانشجویان در حوزه هایی مانند دین و سیاست که نیاز به تفکر و اندیشه دارد ورزیده شوند، راهی جز ترویج کرسی های نظریه پردازی و مناظره نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نباید فکر کنیم که دانشجویان خود به خود می توانند در این حوزه ها رشد کنند و نیازمند هیچ برنامه ای نیستند بلکه رشد و تعالی دانشجویان در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیازمند برنامه ای جامع و تمرین عملی است.

کلانتری تصریح کرد: یکی از اولویت های معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این است که واحدهای دانشگاهی را برای ترویج کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی تشویق کند؛ در همین راستا نیازمند تشویق و همکاری تشکل های دانشجویی، معاونت های فرهنگی، بسیج دانشجویی و... هستیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد یکی از مولفه های تشویق دانشگاه ها برای ترویج کرسی های آزاد اندیشی را ارائه مجوزهای لازم و ارائه کمک های مالی دانست و اذعان داشت: ما وظیفه داریم ساز و کاری را ترتیب دهیم که هیات های نظارتی بدون معطلی مجوزهای چنین برنامه هایی را به دانشگاه ها بدهند؛ از لحاظ مالی نیز اگر نیازمند کمک هستند باید هرآنچه که در توان داریم در اختیار آن ها قرار دهیم.

انتهای پیام/

108 / 167 ابراهیم کلانتری دانشگاه آزاد اسلامی معاونت فرهنگی کرسی های نظریه پردازی مناظره

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی معاونت فرهنگی کرسی های نظریه پردازی مناظره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان