Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:36:09 GMT

پیشی گرفتن حزب برگزیت از دو حزب اصلی انگلیس در نظرسنجی ها

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۵۱۵۲

پیشی گرفتن حزب برگزیت از دو حزب اصلی انگلیس در نظرسنجی ها

تهران - ایرنا - حزب تازه تاسیس برگزیت در نظرسنجی ها از دو حزب اصلی محافظه کار و کارگر پیشی گرفته است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، اشپیگل در گزارشی به وضعیت احزاب انگلیس پیش از برگزاری انتخابات پارلمان اروپا پرداخت و نوشت: دو حزب بزرگ این کشور در آستانه شکستی بزرگ قرار گرفته اند.
براساس نظرسنجی ها احزاب محافظه کار به رهبری «ترزا می» و کارگر به رهبری «جرمی کوربین» بخش اعظم آرای انتخاباتی خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این درحالی است که حزب تازه تاسیس برگزیت به رهبری «نایجل فاراژ» توانسته است با کسب 34 درصد آرا، در صدر جدول احزاب محبوب انگلیس قرار گیرد.
در این جدول حزب کارگر با 21 درصد در رتبه دوم و حزب «لیبرال دموکرات» با 12 درصد در رتبه سوم است.
اما حزب حاکم محافظه کار با ازدست دادن بخش قابل توجهی از محبوبیت خود با 11 درصد در رتبه چهارم قرار گرفته است.
گفتنی است شکست سنگین حزب حاکم (محافظه کار) در انتخابات هفته گذشته شوراهای شهر انگلیس، در کنار نارضایتی عمومی از روند کند خروج این کشور از اتحادیه اروپا، فشارها برای کناره‌گیری «ترزا می» که این روزها صرفاً عنوان نخست ‌وزیری را یدک می‌کشد، افزایش داده است.
شبک**اروپام**6143**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انگليس نظرسنجي حزب برگزيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند

ایتنا - نظرسنجی جدید رویترز و ایپسوس، که نتایج آن روز چهارشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد اکثر آمریکایی‌ها اپلیکیشن تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند.
این نظرسنجی که در ماه مارس انجام شده است، نشان می‌دهد ۶۷ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند تیک‌تاک یک تهدید امنیتی برای ایالات متحده است.

حدود ۵۲ درصد هم گفته‌اند استفاده از آن را به‌دلیل «نگرانی‌های امنیتی» متوقف کردند.

این نظرسنجی در حالی انجام شده که تنش‌ بین ایالات متحده و چین بر سر این رسانه اجتماعی محبوب که روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود، افزایش یافته است.

دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در سال ۲۰۲۰ تلاش کرد تا این برنامه را در ایالات متحده ممنوع کند، اما این تلاش‌ها با چالش‌های حقوقی روبرو شد.

بسیاری از مقام‌های آمریکا معتقدند تیک‌تاک خطرات امنیت ملی دارد، زیرا چین می‌تواند این شرکت را مجبور کند داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر آمریکایی‌اش را به پکن بدهد.

کنگره آمریکا اخیرا طرحی را تصویب کرد که بایت‌دنس، مالک چینی تیک‌تاک، یا باید آن را به یک شرکت آمریکایی واگذار کند، یا فعالیتش در ایالات متحده ممنوع خواهد شد.

این مصوبه هفته گذشته با امضای جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا، به قانون تبدیل شد.

رویترز پنجشنبه گذشته از قول منابع آگاه گزارش داد که بایت‌دنس ترجیح می‌دهد به‌جای فروش تیک‌تاک به یک شرکت آمریکایی، این برنامه را در ایالات متحده تعطیل کند.

دیگر خبرها

  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شورا‌های شهر
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس