Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:53:44 GMT

علی عباسی رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۵۴۹۴

علی عباسی رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن شد

در پایان جلسه امروز هیات مدیره باشگاه ذوب آهن، علی عباسی جایگزین شهنازی شد.

به گزارش ورزش سه، به نقل از سایت رسمی باشگاه ذوب آهن در جلسه هیات مدیره امروز که در فضایی صمیمانه برگزار گردید، تصمیمات زیر اتخاذ شد.

 

* با رای اعضای هیات مدیره ، محمد علی عباسی بعنوان رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی  ذوب آهن انتخاب گردید واز خدمات شایسته و خالصانه شاهرخ شهنازی در طول تصدی ریاست هیات مدیره تشکرو قدردانی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* همچنین در این جلسه اقای پیمان صداقت نیا بعنوان نایب رئیس، احمدجمشیدی بعنوان سخنگو و آقای محمدمختاری معاون مالی و اداری باشگاه بعنوان دبیر هیات مدیره انتخاب و از خدمات سرکارخانم رحیمی دبیر سابق هیات مدیره تشکر و قدردانی گردید.

 

* در ادامه این جلسه که با حضور سعید آذری مدیرعامل باشگاه برگزار گردید ضمن قدردانی از نتایج خوب و شایسته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، عملکرد تیم در مسابقه با تیم الزوراء عراق و شرایط میزبانی تیم عراقی بررسی و در خصوص مسابقه آینده تیم فوتبال ذوب آهن با تیم النصر عربستان تصمیماتی اتخاذ گردید .

 

از دیگر مواردی که در این جلسه ۳ ساعته مورد بررسی قرارگرفت بودجه سال اینده باشگاه بود .

 

محمد علی عباسی،سعید آذری، برشان، پیمان صداقت نیا، جوادمحمدی در جلسه حضور داشتند و احمد جمشیدی بدلیل حضور در مراسم شهید مهدی جمشیدی در جلسه حضور ندشت.

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر

تین نیوز

جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی "هما" جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور، زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی، کاپیتان شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل "هما"، اعضا هیات مدیره، معاونین  و مدیران کل برگزار گردید.

کاپیتان فرزادی پور در این جلسه از  ۶۲ سال سابقه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و عبور از فراز و نشیب های متعدد در طی این سال ها گفت و ادامه داد: در طی دو سال گذشته با همت همه عزیزان در بخش های مختلف اقدامات خوبی انجام شده است و باید این مسیر ادامه داشته باشد تا بتوانیم به آرمان های شرکت حامل پرچم جمهوری اسلامی ایران برسیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!