Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@13:12:09 GMT

جنایت به خاطر نیم‌کیلو سیب‌زمینی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۵۵۱۱

جنایت به خاطر نیم‌کیلو سیب‌زمینی

ساعت24 - نگهبان یک مجتمع مسکونی که در جریان درگیری با همکار میانسالش او را با 10 ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

نگهبان یک مجتمع مسکونی که در جریان درگیری با همکار میانسالش او را با 10 ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه آذر سال 96 با درگیری خونین بین دو نگهبان در اتاقک نگهبانی یک مجتمع مسکونی در شهرک گلستان چیتگر اتفاق افتاد و مأموران کلانتری 141 با حضور در محل جنایت با جسد غرق در خون فریدون روبه‌رو شدند که در پزشکی قانونی مشخص شد وی با 10 ضربه چاقو به ناحیه شکم جان باخته است.

در نخستین مرحله تحقیقات کارآگاهان جنایی دریافتند عامل جنایت که همکارش بوده پس از قتل متواری شده است.
مدتی بعد متهم با پای خودش به اداره پلیس رفت وبا اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود در شرح ماجرا گفت: روز حادثه همکارم از من خواست که کلمن آب را پر کنم اما من این کار را انجام ندادم او هم چند سیب زمینی را که من برای ناهارم گذاشته بودم درسطل زباله انداخت و من هم عصبانی شدم درگیری بالا گرفت.

او تهدیدم کرد که کاری می‌کند تا اخراج شوم.من که از این حرف او بشدت عصبانی شده بودم به طرفش هجوم بردم و با چاقو او را زدم.فرید صبح دیروز از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد وپای میز محاکمه ایستاد.

در آغاز جلسه دادگاه اولیای دم که دختران مقتول بودند خواستار قصاص متهم شدند سپس متهم درحالی که اتهامش را قبول داشت گفت: بشدت پشیمانم و از اولیای دم تقاضا دارم مرا به خاطر جوانی‌ام ببخشند واز حق قصاص خود بگذرند. پس از پایان جلسه قضات ختم جلسه را اعلام کردند و برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جنایت سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، کشف جسد مرد جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

بیشتر بخوانید: راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که براثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر که قصد داشت تا با یک محلول شبه‌اسید به پلیس حمله کند را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است؛ از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالاً دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229495 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت