Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:56:13 GMT

جزئیات آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۵۶۷۲

مرکز سنجش آموزش پزشکی، جزئیات آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را همراه با زمان مجدد ثبت‌نام اعلام کرد.

به گزارش دانشجو، طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ وزارت بهداشت از روز سه شنبه ۷ خرداد فعال خواهد شد و داوطلبانی که از ۲۶ فروردین ماه ۹۸ تا ساعت ۱۰ صبح ۳۱ فروردین ماه موفق به انجام ثبت نام برای این آزمون نشده اند در زمان تعیین شده با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می‌توانند نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون ورودی واجد شرایط، می‌بایست از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۸ تیرماه ۹۸ وارد سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی شده و ثبت نام استعداد درخشان را با وارد نمودن کد رهگیری ثبت نام آزمون انجام دهند.

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های پزشکی از تاریخ ۹۸/۰۳/۲۶ لغایت تاریخ ۹۸/۰۳/۳۱ در دسترس داوطلبان خواهد بود و آزمون طی نوبت‌های صبح و عصر روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

گفتنی است، آزمون کلیه رشته‌ها در شهر‌های اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارشد آزمون وزارت بهداشت رمز یکبار مصرف مذاکره با ترامپ کمبود داروهای اساسی سبد کالای رمضان انفجار در فجیره کفاره روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.


وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.


مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.


وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • قلیان با گاز خنده!
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند