Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: خوشبختانه طی سالیان گذشته استقبال از نمایشگاه به نحوی بوده که سالانه شاهد حضور بیشتر و با کیفیت تر تولید کنندگان و طراحان داخلی در نمایشگاه هستیم، اتفاقی که امسال هم نسبت به گذشته افزایش یافته است.

اصغر زیلایی مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص برگزاری این دوره از نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: این دوره از نمایشگاه عفاف و حجاب با نام گوهر زیبایی در بوستان آب و آتش همه روز در ایام ماه مبارک رمضان میزبان مخاطبان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا اضافه کرد: کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور قصد داشت که امسال به صورت همزمان در چند منطقه از شهر تهران به برپایی این نمایشگاه بپردازد. به همین مناسبت ما در نقاط مختلفی از تهران به برگزاری این نمایشگاه پرداختیم که امسال همزمان با ماه مبارک رمضان این نمایشگاه در فضای بوستان آب و آتش برگزار گردیده است.

مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درباره استقبال مردمی از روز نخست نمایشگاه عفاف و حجاب تاکید کرد: به طبع روز اول هر نمایشگاهی روز خیلی شلوغی نخواهد بود اما با توجه به ماه مبارک رمضان خوشبختانه استقبال مردمی از این دوره بسیار خوب بود و به احتمال فراوان طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت محصولات در نمایشگاه اضافه کرد: کارگروه مد و لباس بر نحوه عرضه تولید کنندگان در این نمایشگاه نظارت خواهد داشت و غرفه‌داران باید تکریم مشتریان را در دستور کار خود قرار دهند. این اتفاق به صورت جدی از سوی مسئولین برگزاری نمایشگاه پیگیری می شود.

این مسئول اجرایی با اشاره به آماده سازی مطلوب محل برگزاری نمایشگاه افزود: امسال دو سالن مجزا برای نمایشگاه تعبیه شده که یکی به عرضه محصولات غذایی در زمان افطار پرداخته و سالن دیگر محل غرفه ها خواهد بود تا مخاطبان به راحتی از لحظات خود لذت ببرند.


وی با اشاره به تاکید سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید ملی ادامه داد: تمام تلاش کارگروه در برگزاری نمایشگاه استفاده حداکثری از نیرو و محصول داخلی است و به جرات می توانم بگویم به جز برخی محصولات اکثریت قریب به یقین محصولات تماماً تولید ملی هستند.

زیلایی افزود: تمامی محصولات موجود در نمایشگاه عفاف و حجاب دارای نشان استاندارد لباس (شیما) هستند و ما به طور دقیق و روزانه کیفیت محصولات را کنترل می کنیم تا مخاطبان با رضایت کامل نمایشگاه را ترک کنند.

وی درباره قیمت محصولات موجود در نمایشگاه تصریح کرد: آنچه که یکی از دغدغه های مهم ما در این دوره از نمایشگاه عفاف و حجاب بود، قیمت اجناس است. ما در همان ابتدای ثبت نام علاوه بر ثبت تعداد اقلام، قیمت آنها را نیز ثبت کردیم تا علاوه بر ارائه محصول مناسب از لحاظ قیمت از نوسانات ممکن در قیمت گذاری جلوگیری کنیم و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب به مخاطب ارائه دهیم.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به محوریت قراردادن مسئله عفاف و حجاب در نمایشگاه اظهار کرد: ما در ابتدای امر به دنبال این هستیم که مشتری محصول مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت تهیه کند و به هیچ وجه نمی‌خواهیم به مخاطب بگوییم چه لباسی را بپوشد یا نپوشد.

وی در همین رابطه ادامه داد: اما می دانیم مسئله عفاف و حجاب یکی از مسائل مهم امروز است و ما هم سعی داریم این فرهنگ را با ارائه محصولاتی مناسب، با کیفیت و خوش قیمت پیگیری کنیم. 


این کارشناس مد و لباس درباره حضور تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه عفاف و حجاب اضافه کرد: خوشبختانه طی سالیان گذشته استقبال از نمایشگاه به نحوی بوده که سالانه شاهد حضور بیشتر و با کیفیت تر تولید کنندگان و طراحان داخلی در نمایشگاه هستیم، اتفاقی که امسال هم نسبت به گذشته افزایش یافته است.

زیلایی بین المللی شدن نمایشگاه عفاف و حجاب را جزو آینده نگری‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور دانست و خاطرنشان کرد: هنوز برای بین المللی شدن این نمایشگاه به تجربیات بیشتری نیازمندیم اما دورنما و ایده آل ما بین المللی شدن این بخش است اما در بخش بین المللی نمایشگاه قرآن کریم به صورت ویژه به این موضوع می پردازیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور نمایشگاه لباس نمایشگاه لباس تهران نمایشگاه عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود

علی حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی «طرح تحول علوم انسانی» را در برنامه خود دارد.

وی ادامه داد: کارگروه علوم انسانی در دانشگاه تشکیل شده و کار می کند در بحث «اقتصاد اسلامی» کارگروه ویژه ای با توجه به پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه ایجاد شده است.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: در بحث «اقتصاد اسلامی» نیز برنامه خیلی ویژه داریم همچنین «کارگروه تحول در علوم انسانی» در تمام رشته ها فعال بوده و برنامه ویژه داشته و بیانات مقام معظم رهبری را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به پژوهش و فناوری افزود: در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه برنامه های مختلف دارد با توجه به پتانسیل خوبی که در بحث رشته های فتی و مهندسی و علوم پایه دارد، بحث کوانتوم و تکنولوژی را پیگیری می کند و همچنین در حال راه اندازی «دانشکده فناوری های نوین» بوده و تا الا ن ۲۶ پله در بحث فناوری صعود کرده است.

کد خبر 6086275

دیگر خبرها

  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه