Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@22:43:27 GMT

افزایش تولید ۵۰ درصدی مواد مخدر در افغانستان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۵۸۹۱

افزایش تولید ۵۰ درصدی مواد مخدر در افغانستان

ساعت24 - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: تولید مواد مخدر پس از حضور آمریکا در افغانستان تقریبا ۵۰ درصد افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: تولید مواد مخدر پس از حضور آمریکا در افغانستان تقریبا ۵۰ درصد افزایش یافته است.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی میلک سیستان نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با مواد مخدر از ابتدای پبروزی انقلاب تا کنون چهار هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی میزان کشفیات مواد مخدر توسط نیروی انتظامی افزایش چشمگیری یافته است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروهای پلیس با فداکاری و ایثار در عرصه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کنند افزود: امیدواریم سازمان‌های بین المللی نیز در این عرصه برای مبارزه با سوداگران مرگ حمایت کنند که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: امیدواریم سازمان‌های بین المللی کاری کنند تا بتوانیم با این موضوع به صورت ریشه‌ای برخورد کرده و مشکل را کاملا برطرف کنیم.

سردار اشتری اظهار داشت: نیروی انتظامی در راه مبارزه با موادمخدر با تمام توان خود تلاش می‌کند تا جوانان ما به این معضل آلوده نشوند.

وی بیان کرد: در این منطقه همکاران ما با عنایت الهی و همت استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندهان و مرزداران تلاش می‌کنند با استفاده از تجهیزات به روز، امنیت منطقه را ارتقاء دهند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امیدواریم با بروز رسانی و تجهیز امکانات بتوانیم روز به روز در راه مبارزه با مواد مخدر موفق‌تر عمل کرده و امنیت را ارتقاء دهیم.

وی سهم استان سیستان و بلوچستان از میزان کشفیات مواد مخدر را بیش از ۶۰ درصد در سطح کشور عنوان کرد.

سردار اشتری از افزایش ۱۰ درصدی کشفیات موادمخدر از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: نیروی نیروی انتظامی در مرزها دارای توان و ظرفیت‌های زیادی است.

وی بیان کرد: در استان سیستان و بلوچستان با توجه به انسدادی که در مرزها وجود دارد توان عملیاتی نیروی انتظامی افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی بازدید از نقطه صفر مرزی، دیدار با سران طوایف سیستان و بلوچستان و کارکنان نیروی انتظامی را از جمله اهداف سفر خود به شمال این استان ذکر کرد.


 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: افغانستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

ایسنا/کرمان دادستان ماهان کرمان از کشف و پلمب یک گارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در این شهر خبر داد و گفت: در این رابطه دو متهم بازداشت شده‌اند.

سینا بنی اسد امرو هفتم اردیبهشت ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر و سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

بنی اسد ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده،اند صادر شده است.

دادستان ماهان با اشاره به اینکه طبق ماده هشت قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد،گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است  و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان