Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@14:49:21 GMT

از جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۵۹۳۹

از جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)

به گزارش  سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  این برنامه سعی دارد در ماه مبارک رمضان در بخش های گوناگون با حضور کارشناسان مختلف به تفسیر دعاهای وارده در شب های ماه مبارک از جمله دعای نورانی « ابو حمزه ثمالی» و «خطبه حضرت رسول (ص ) » بپردازد که به تناوب مورد بررسی قرار می گیرند. 

برنامه «ثامن الحجج» شامل آیتم های مختلفی از جمله گفت و گوی کارشناس و مجری ، پخش دعای ابوحمزه ثمالی ، آیتم تولیدی« فی ظلال رمضان» به کارشناسی سیدبلال وهبی از بیروت و پخش ادعیه ویژه ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ثامن الحجج» برنامه ای است که از پنج سال گذشته از جوار حرم حضرت رضا (ع)، پنج شنبه شب ها به صورت زنده از شبکه الکوثر پخش می شود.

این برنامه توانسته است با پخش صدا و یا تصویر مخاطبان و خواندن دل نوشته های آنها برای امام رضا علیه السلام و با حضور مداحان و شاعران مهمان ، جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان شبکه کسب کند.

«ثامن الحجج» به صورت ویژه در ماه مباک رمضان هر شب از جوار حرم حضرت رضا (ع) پخش می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ثامن الحجج ماه مبارک رمضان رسانه برون مرزی بارگاه موسی الرضا خطبه حضرت رسول ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است