Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:11:11 GMT

الزام مشترکان خاص به نصب کنتورهای هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۶۰۸۸

الزام مشترکان خاص به نصب کنتورهای هوشمند

شهرضا - رییس شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرضا از انجام اقداماتی باهدف کاهش پرت شبکه آبرسانی روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: برخی مشترکان خاص ملزم به نصب کنتورهای هوشمند می‌شوند.

علی‌اصغر قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: منابع تأمین آب مناطق روستایی شهرستان ۱۸ حلقه چاه و یک دهنه چشمه است که در اثر بارندگی‌های سال زراعی جاری میزان آبدهی آن‌ها افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال گذشته در مجتمع روستایی سولار و روستاهای امین‌آباد، هونجان، اسفرجان و کهرویه مشکل تأمین آب وجود داشت، اما با تغییرات اقلیمی و اقدامات انجام شده بخشی از این مشکلات رفع شده است.

رییس شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرضا با بیان اینکه دبی چاه‌های تأمین آب شرب مناطق روستایی ۱۲ درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: روستای امین‌آباد به شبکه آبرسانی متصل است، اما از آنجا که چاه این روستا آبدهی کافی ندارد، آبرسانی به این روستا و روستاهای هوک و محمدیه به روش سیار انجام می‌شود. 

قاسمی از انجام اقداماتی باهدف کاهش پرت شبکه آبرسانی روستایی شهرضا خبر داد و افزود: برخی مشترکان خاص ملزم به نصب کنتورهای هوشمند می‌شوند.

وی با اشاره به مشارکت خیران در تأمین آب روستاهای این شهرستان، یادآور شد: قطعه زمینی در روستای هونجان از طرف یکی از خیران برای حفر چاه اهداء شده است و اقدامات فنی و اداری برای گرفتن مجوز حفر چاه در حال انجام است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آب رسانی سیار توسعه روستا روستاها شهرضا طرح ابرسانی طرح هادی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم

یاسر اکبریان با اشاره به اینکه اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت است، اظهارکرد: تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت است‌
به گفته وی با توجه به اهتمام دولت سیزدهم در آبرسانی به روستا‌های مناطق محروم از ابتدای دولت تا پایان سال گذشته آبرسانی به ۱۶۱ روستا انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: آبرسانی به این تعداد روستا جمعیت ۷۸ هزار نفری را تحت پوشش قرار داده است.
اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستا‌های محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند