Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@16:46:38 GMT

تصادف زنجیره‌ای در خیابان امام خمینی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۶۰۹۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته شدن یک نفر در تصادف زنجیره‌ای در خیابان امام خمینی(ره) خبر داد. ناطقان: جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۶ و ۳۵ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق خیابان امام خمینی نرسیده به بزرگراه نواب سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک گروه نجات به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد که سه دستگاه خودرو سواری شامل دو دستگاه پراید با یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک موتور سیکلت با هم برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تصادف راکب موتورسیکلت که در حدود ۵۵ سال سن داشت بر اثر حادثه به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان‌کرد: خودروها به محل امن منتقل شده و چگونگی این تصادف توسط عوامل پلیس راه در حال بررسی است. این عملیات در ساعت ۶ و ۵۲ دقیقه به پایان رسید.

منبع: ایلنا برچسب ها: تصادف زنجیره‌ای ، خیابان امام خمینی ، کشته

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تصادف زنجیره ای خیابان امام خمینی کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

وی اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابان‌های مشهد عادی و روان است.

کد خبر 6098155

دیگر خبرها

  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس