Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-08@21:02:45 GMT

رقبای دیروز، رفقای امروز

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۶۲۱۴

رقبای دیروز، رفقای امروز

خرداد؛ فریدون رضوی، مدیر مؤسسه دیدبان توسعه عکسی از حاشیه دیدار رئیس‌جمهوری با جمعی از فعالان سیاسی کشور که در آن بهزاد نبوی و احمد توکلی دست در دست هم در حال خروج از محل نشست هستند منتشر کرد، که بازتاب زیادی در فضای مجازی و بین فعالان سیاسی داشت. در این بارهمتنی را با عنوان «رقبای دیروز، رفقای امروز» در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




به گزارش خرداد به نقل از برنا، رضوی در اینستاگرام خود با انتشار این عکس، متنی با عنوان «رقبای دیروز، رفقای امروز» به شرح زیر منتشر کرد:
«عکس‌ها را از حاشیه افطار رئیس‌جمهوری با جمعی از فعالان سیاسی کشور گرفتم. بازتاب‌های زیادی داشت که البته قابل پیش‌بینی بود.
فارغ از انبوهی نقد که می‌شود به عملکرد برخی بازیگرانِ هر دو طیفِ سنتی عرصه سیاست ایران گرفت، همین که اکنون بهزاد نبوی و احمد توکلی از پیرانِ دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا دست در دستِ هم گرفته‌اند را باید به فال نیک گرفت و صد البته دستمریزاد گفت به روحانی که با نگاه و رویکردِ سیاسی‌اش، بستری برای خلقِ این تصویرِ تاریخی مهیا کرده است.
شاید لازم باشد چند نسل بگذرد تا ساحت سیاست‌ورزیِ ایرانی به آن سطح از بلوغ برسد که فعالانش به رغمِ دیدگاه‌های متفاوت، به هنگامِ بروز مسائل و دغدغه‌های مشترک، به دنبالِ ادبیاتی مشترک باشند برای دستیابی به راه‌حلی مشترک در مسیرِ خدمت به منافع ملی. این، یکی از وجوهِ رویکردِ اعتدالی و مدبرانه به کنشگری سیاسی است.
جوانانِ علاقمند به وادی سیاست، این تصویر را خوب به ذهن بسپارند. آموختنی بسیار دارد.» برچسب ها: احمد توکلی ، ایران ، بهزاد نبوی ، ذهن ، فضای مجازی

منبع: خرداد

کلیدواژه: احمد توکلی ایران بهزاد نبوی ذهن فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اشنویه از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت‌ در این شهرستان خبر داد.

علی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان در خصوص سرقت موتورسیکلت در اشنویه موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا و در تداوم طرح‌های امنیت محله محور با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشنویه در عملیاتی ضربتی، دو نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

توکلی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شده و روانه زندان شدند.

کد خبر 751859

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور، معلمان و اساتید هستند
  • همایشی برای «میرزا احمد داواشی» شاعر کرد زبان در دانشگاه کردستان
  • ثبات قیمت سکه در کانال ۴۱ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه
  • رفقای قدیمی و صمیمی در تیم ملی به هم رسیدند
  • «اصپاک» بیش از ۱۳ هزار مشترک دارد/ تفکیک از مبداء ۱۲ درصد پسماندها در اصفهان
  • هم‌زمانی پرواز و خوش و بش رقبای عصبانی (عکس)
  • افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب