Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:52:04 GMT

جدیدترین اطلاعات گوشی Vivo Y3 فاش شد +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۶۲۹۱

جدیدترین اطلاعات گوشی Vivo Y3 فاش شد +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تولید گوشی ویوو این چند وقت خیلی درگیر رونمایی از محصولات جدید خود بود. به نظر می‌رسد این شرکت قصد ندارد تا آینده نزدیک از سرعت خود برای تولید، معرفی و رونمایی گوشی‌های هوشمند جدید بکاهد. مطلبی که امروز از این شرکت فاش شده است به ما نشان می‌دهد که محصول بعدی این شرکت چه شکلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام این گوشی جدید Vivo Y3 است که انتظار می‌رود به زودی در چین برای اولین بار دیده شود.

در تصویری که از Vivo Y3 منتشر شده این گوشی در رنگ صورتی به نمایش درآمده است. البته گفته می‌شود یک مدل آبی آن نیز تولید خواهد شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش جذاب ۶.۳۵ اینچی است که ۱۵۴۴X۷۲۰ رزولوشن دارد. درضمن در صفحه نمایش این دستگاه یک ناچ قطره‌ای جذاب دیده می‌شود.

در گوشی vivo Y3 از پردازنده MediaTek Helio P35 استفاده شده است. همچنین این تراشه با یک رم ۴ گیگابایتی همراهی می‌شود. کاربران می‌توانند برای میزان حافظه داخلی این دستگاه از دو گزینه ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت یکی را انتخاب کرده و خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اطلاعات گوشی‌های Pixel 3a گوگل لو رفت +تصاویر

دوربین سه‌گانه این دستگاه دارای یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی است که به وسیله یک لنز دوم ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق همراهی می‌شوند. هنوز مشخص نیست که لنز ۸ مگاپیکسلی برای زوم کاربرد دارد یا اولترا واید است. همچنین در جلوی این دستگاه روی ناچ قطره‌ای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد.

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید حسگر اثر انگشت مانند گوشی‌های قدیمی‌تر در پشت قرار دارد و زیر صفحه نمایش طراحی نشده است. این به ما نشان می‌دهد که احتمالا Vivo Y3 یک دستگاه بسیار ارزان قیمت است. اگر بخواهیم شواهد دیگری برای نظریه ارزان قیمت بودن آن بیاوریم باید بگوییم که در این دستگاه از درگاه میکرو یو‌اس‌بی استفاده شده است و درگاه جدید شارژ سریع USB-C در آن دیده نمی‌شود. همچنین این گوشی دارای یک بدنه پلی کربناتی است. همچنین دارای جک هدفون است و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز در آن دیده می‌شود.

ابعاد آن ۱۵۹.۴۳x ۷۶.۷۷x ۸.۹۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۰.۵ گرم است. شایعه آن است که vivo Y3 با قیمتی در حدود ۲۰۵ دلار و یا ۱۸۲ یورو به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/

اطلاعات منتشر شده از گوشی جدید ویوو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری ویوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب

 علیرضا دانشی با تأکید بر ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب، اظهار داشت: اگر دانش افراد در کسوت‌های مختلف به روز نشود همچون آب و سرابی خواهند بود که پس از مدتی به دلیل عدم سیالیت علمی از بین خواهد رفت.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: اهمیت کسب علم برای مناطق نفتخیز جنوب به دلیل گستردگی حوزه عملیات و تنوع مأموریت‌ها بیش از سایر دستگاه‌هاست؛ از وجهی دیگر این مجموعه بنگاهی اقتصادی نیز به شمار می‌رود و باید براساس منطق اداره شود.

او بر ضرورت اهتمام مدیران و کارکنان در علم آموزی تاکید کرد و افزود: دین و شریعت برای طلب علم جایگاه ویژه‌ای قائل است، به طوری که در آموزه‌های قرآنی نیز ارزش انسان به دانش او ذکر شده.

این مقام مسئول گفت: انتظار می‌رود که مدیریت منابع انسانی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اهتمامی ویژه‌تر و تلاشی مضاعف‌تر در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان بکوشد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی