Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اصفهان، دومین مجمع عمومی انجمن های ادبی سراسر کشور با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجریان و عوامل اجرایی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و دبیران مجامع ادبی کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد.

در آغاز این مجمع صالحی امیری گفت: شهید مرتضی مطهری با شناسه‌های مختلف و متنوع در ذهن مردم شناخته شده و از متفکرین و پایه‌گذاران انقلاب اسلامی است و از وجهه‌های کمتر شناخته شده وی جایگاهی است که او در ادبیات دارد جایگاه رفیعی که هرگز نمی‌توان آن را به فراموشی سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کتاب «داستان راستان» شهید مطهری با ۱۲۵ داستان یک تحول و الگو برای ادبیات ما بود تا بدانیم که چگونه می‌توانیم میراثمان را با یک زبان قابل فهم و ادبی به نسل کودکان، نوجوانان و جوانان منتقل کنیم و به جهت همین ارتباط با نسل های مختلف است که «داستان راستان» به عنوان یک اثر پرمخاطب در ۵۰ سال اخیر شناخته شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فواید برگزاری مجمع انجمن‌های ادبی گفت: ما با ایجاد این نهاد نوپا می‌توانیم گفتگو‌های متنوعی را با مجموعه‌های مختلف برگزار کنیم و اگر تا دیروز مجموعه‌ها با یک نام‌های تاریخی و گسسته روبه‌رو بوده‌اند، در حال حاضر با یک ساختار روشن مواجه‌اند و این کمک می‌کند تا گفتگو‌ها و اهداف مشخصی را دنبال کنیم

صالحی امیری تصریح کرد: ادارات استانی ارشاد، وزارت فرهنگ و بنیاد شعر و ادبیات داستانی آماده هستند که با طرح‌های مشترک، فرصت‌های ملی خود را بر قله ادبیات احیا کنند و این چشم انداز ماست و باید گام به گام به سمت تحقق آن حرکت کنیم.

پس از سخنان صالحی، مهرناز آزاد رئیس کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) به عنوان دبیر مجامع ادبی کشور انتخاب شد.

لازم به ذکر است در حال حاضر آزاد رئیس کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، رئیس انجمن شاعران جوان استان اصفهان، نایب رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان، عضو هیئت مدیره خانه ارتباطات استان اصفهان و نماینده بنیاد صلح و مهربانی های کوچک در استان اصفهان است.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور