Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@14:44:51 GMT

ادارات هرمزگان روزهای پنجشنبه تعطیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۶۳۲۱

پول‌نیوز - استاندار هرمزگان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی هرمزگان از اول خرداد تا پایان مرداد ماه روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

 فریدون همتی با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، اظهار داشت: مردم هرمزگان تاکنون همراهی خوبی در راستای مصرف بهینه آب و برق داشته اند و از آنها می خواهیم در تابستان پیش رو نیز این روند را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در راستای مدیریت مناسب مصرف انرژی در فصل گرما و تامین مناسب آب و برق مورد نیاز در استان، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان از اول خرداد تا پایان مرداد تغییر می‌کند و ادارات روزهای پنج شنبه نیز تعطیل خواهند بود.

همتی عنوان کرد: براساس مصوبه نشست امروز شورای هماهنگی مدیریت استان هرمزگان، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی هرمزگان از اول خرداد تا پایان مرداد ماه، یک ساعت زودتر آغاز و یک ساعت زودتر نیز به پایان می‌رسد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: بر اساس این تصمیم که از اول خرداد تا پایان مرداد ماه سال جاری اجرایی می‌شود، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان در مدت این سه ماه، روزهای پنجشنبه تعطیل هستند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ادارات هرمزگان پنجشنبه تعطیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل هواشناسی هرمزگان گفت: بیشترین بارندگی بامداد امروز (پنجشنبه) تاکنون در استان، با ۳۰ میلی‌متر در شهرستان بستک ثبت شده است.

سعید رنجبر امروز (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) گفت: جزیره لاوان با ۲۹.۸ دهم میلی‌متر، پارسیان با ۲۵.۲ دهم میلی‌متر، جزیره کیش با ۱۸.۲ دهم میلی‌متر و حاجی‌آباد ۱۸ میلی‌متر بعد از شهرستان بستک بیشترین بارندگی را داشته‌اند.

رنجبر بیان کرد: همچنین در بندرخمیر تا این لحظه ۱۶.۵ دهم میلی‌متر، جزیره قشم ۱۶.۳ دهم میلی‌متر، جزیره سیری ۹.۵ دهم میلی‌متر، شهر جدید علوی ۵.۷ میلی‌متر، بندرعباس نیز ۳ میلی‌متر باران باریده است.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌ها تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد، اظهار کرد: بیشتر بارش‌های سامانه جدید در مناطق غربی، جزایر خلیج‌فارس، محدوده تنگه هرمز، سواحل و نقاطی از شرق استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد