Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت‎الاسلام و المسلمین موحدی راد گفت: فرماندار سابق سراوان (که طی ۱۰ روز گذشته به دلیل تخلفات از سوی استانداری از این سمت برکنار شد) روز گذشته به اتهام دریافت رشوه به مبلغ ۳ میلیارد تومان دستگیر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: فرماندار سابق سراوان (که طی ۱۰ روز گذشته به دلیل تخلفات از سوی استانداری از این سمت برکنار شد) روز گذشته به اتهام دریافت رشوه به مبلغ ۳ میلیارد تومان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موحدی راد دادستان زاهدان فرماندار سابق سراوان دریافت رشوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد

شبکه ان بی سی نیوز روز دوشنبه گزارش داد که مسکو یک سرباز آمریکایی را طی روزهای گذشته به اتهام دزدی از یک زن بازداشت کرده است.

به گزارش مشرق، مطابق با گزارش این شبکه، این سرباز آمریکایی که در کره جنوبی مستقر بود به خواست خود به روسیه سفر کرده است.

تا بدین لحظه صحت گزارش‌های منتشر شده درخصوص دزدی وی از یک زن مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران