Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:53:19 GMT

با کمک پنجره‌ها، جان تازه‌ای به خانه بدهید

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۷۴۱۹

با کمک پنجره‌ها، جان تازه‌ای به خانه بدهید

پنجره‌های خانه به‌عنوان دریچه‌ای برای دیدن دنیای خارج از خانه محسوب می‌شوند. هر چند که پنجره‌ها جز جدا نشدنی از خانه شناخته می‌شوند اما در بسیاری از مواقع، ارزش این وسیله شناخت نمی‌شود و آن‌قدر که باید به این وسیله دوست‌داشتنی در خانه اهمیت نمی‌دهیم.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام استادکار، همه خانواده‌ها دوست دارند که خانه نورگیر با پنجره‌های زیاد داشته باشند اما همین پنجره‌ها را با پرده‌های ضخیم می‌پوشانند که نور به داخل خانه نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی نیز که هوای بیرون مساعد است، می‌توان پنجره‌ها را باز کرد تا باد خنک به داخل خانه بپیچد و نیاز به روشن کردن کولر نباشد اما ترس از هجوم حشره‌هایی مانند پشه و مگس نیز باعث می‌شود افراد پنجره‌ها را باز نکنند.

اما پیشنهاد ما این است که برای پنجره‌ها ارزش بیشتری قائل شوید و با نگاهی تازه به آن‌ها بنگرید تا تأثیر این وسیله دوست‌داشتنی در خانه را بیش از پیش احساس کنید. با ما در ادامه همراه باشید.

دوخت پرده‌های زیبا

برای دوخت پرده نکته مهم، انتخاب پارچه مناسب برای دوختن پرده است. در قدم بعدی باید مدل پرده را انتخاب کرد؛ اما مهم‌تر از هر دوی این موارد، داشتن یک خیاط پرده خوب و توانمند است که بتواند با پارچه مناسب، مدل مورد علاقه شما را بدوزد. این بار به‌جای پرده‌های ضخیم می‌توانید از تورها و حریرهای نازک استفاده کنید و زیبایی پنجره‌ها را دوچندان کنید. اگر نگران دید داشتن داخل خانه هستید نیز می‌توانید از یک زیر پرده‌ای روشن استفاده کنید تا هم نور خانه کم نشود و هم جلوی دیده شدن داخل خانه را بگیرید.

جلوی صداهای مزاحم را بگیرید

هر چند در ساختمان‌های جدید از پنجره‌های دوجداره استفاده می‌شود اما هنوز هم که هنوزه خیلی از ساختمان‌های قدیمی از پنجره‌های معمولی استفاده می‌کنند. اگر از سر و صدای بیرون ساختمان خسته شده‌اید و دوست دارید شرایطی به وجود بیاورید که صدای بیرون ساختمان وارد خانه نشود، می‌توانید از پنجره‌های دوجداره استفاده کنید.

پنجره‌های دوجداره هم به‌عنوان عایق صوتی و هم به‌عنوان عایق حرارتی شناخته می‌شوند. پنجره دوجداره باعث می‌شود که صدای بیرون از خانه به‌هیچ‌وجه به داخل خانه سرایت نکند. همچنین اگر از کولر گازی و سیستم‌های سرمایشی استفاده می‌کنید، این پنجره‌ها باعث می‌شود که گرمای بیرون ساختمان به داخل نفوذ نکند و باعث هدر رفتن سرمای تولید شده توسط تجهیزات سرمایشی نشود. البته این کار در فصول زمستان برعکس انجام می‌شود و سرمای بیرون ساختمان به داخل ساختمان نفوذ نمی‌کند.

پنجره‌ها را با خیال راحت باز کنید

به‌هرحال پنجره‌ها عامل ورود هوای تازه به داخل خانه هستند و نمی‌توان به‌راحتی قید نسیم خوش بهاری را زد؛ اما ورود حشره‌ها نیز معضلی است که باید به فکر آن نیز بود. یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از ورود حشرات، نصب کردن توری پنجره است. برای ساخت و نصب توری پنجره باید به نوع پنجره دقت داشت. به‌عنوان‌مثال توری که برای پنجره‌های دوجداره استفاده می‌شود، با توری پنجره‌های معمولی متفاوت است. همچنین می‌توان از توری پنجره ریلی و آهنربایی استفاده کرد که به‌راحتی قابل باز و بسته کردن باشد. بعضی از افراد نیز از توری‌های پارچه استفاده می‌کنند که ممکن است به مرور زمان پوسیده و پاره شوند؛ اما توری‌های سیمی به دلیل مقاومت مناسب، گزینه خوبی برای سال‌ها استفاده هستند.

برای دریافت خدمات از استادکار کمک بگیرید

اگر شما هم برای تغییر دکوراسیون منزل خود به کمک نیاز دارید، می‌توانید به وب‌سایت استادکار مراجعه کنید. اپلیکیشن استادکار به‌عنوان یک پلتفرم خدماتی است که خدمات مختلفی از جمله کارهای ساختمانی، دکوراسیونی، تاسیساتی، تعمیراتی و حتی خدمات نظافت و خودرو ارائه می‌کند. این اپلیکیشن با معرفی متخصصان قابل‌اعتماد و متعهد شرایطی را به وجود آورده تا هر کسی که نیاز به خدمات ساختمانی و منزل دارد بتواند با خیال راحت سفارش خود را ثبت کند و متخصص مورد نظر برای بازدید و کارشناسی رایگان به محل مورد نظر مشتری مراجعه کند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اپليكيشن دوخت پرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس

دوشنبه شب گذشته محمدحسین میثاقی پرسشی در خصوص بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا پرسید که دوست دارد آنها را در ترکیب احتمالی فصل آینده خود داشته باشد. جالب آن که سرمربی برزیلی پرسپولیس، ضمن اسم بردن از رامین رضاییان، رضا اسدی و شهریار مغانلو که سابقه بازی در پرسپولیس دارند، نام مهدی قایدی را نیز برزبان آورد.

در همین ارتباط شنیدیم اوسمار ویرا، علاقه بسیار زیادی نیز به سبک بازی گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی پرسپولیس دارد. بلانکو که در فصل جاری یکی از ستاره‌های جواد نکونام بود، با تأیید اوسمار ویرا و آنالیزور‌های یحیی گل محمدی در لیست پرسپولیس نیز قرار داشت، اما وقتی متوجه شد، سرمربی استقلال به زبان اسپانیایی تسلط داشته و سابقه بازی در لالیگا را دارد، ترجیح داد آبی پوش شود.

در این راستا شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس و رضا درویش به اوسمار ویرا پیشنهاد داده اند علی علیپور را برای فصل آینده داشته باشد که سبک بازی اش شبیه به گوستاوو بلانکوست. علی علیپور نیز مهاجمی دونده، سرزن، گلزن و جنگنده است که خیلی خوب دفاع حریف را پرس کرده و تحت فشار می‌گذارد.

علیپور که با سودای ادامه راه مهدی طارمی به لیگ پرتغال رفت، ۴ فصل نه چندان خوب را سپری کرد و حالا نه از ژیل ویسنته تیم خودش پیشنهاد دارد و تیمی دیگر در پرتغال را خواهان خود می‌بیند.

اوسمار ویرا نیز به دنبال مهاجمی با این خصوصیات است و فیلم بازی‌های آقای گل سابق ایران نیز به دستش رسیده است. رضا درویش ید طولایی در بازگرداندن بازیکنان سابق پرسپولیس دارد و این بار تصمیم گرفته است علی علیپور را بازگرداند.

مهاجمی که می‌تواند دوباره در پرسپولیس اوج بگیرد و مرد اول خط حمله قرمز‌ها شود. البته این موضوع منوط به این است که عمر مربیگری اوسمار ویرا و مدیریت رضا درویش در پرسپولیس طولانی شود!

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، اوسمار ویرا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان