Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:16:39 GMT

شهروندان مشهدی در دام کلاهبرداران اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۷۴۵۷

شهروندان مشهدی در دام کلاهبرداران اینترنتی

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ ابراهیم قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: به دنبال گزارش چند شهروند  مبنی بر کلاهبرداری تلفنی از آنان و با توجه به اهمیت پرونده، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های اولیه فردی در تماس تلفنی با گوشی تلفن همراه آن‌ها اعلام می‌کرد که در قرعه کشی اپراتور‌های تلفن همراه برنده شده اند و با این ترفند، طعمه‌های خود را به سمت دستگاه‌های عابر بانک می کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم و همدستانش با ادعای جایزه ۵۰ میلیون ریالی، افراد ساده لوح را وسوسه می‌کردند که هر چه سریع‌تر برای دریافت جایزه خود به عابر بانک مراجعه کنند و پس از آن که با حیله و مکر متوجه می‌شدند موجودی حساب آن‌ها چه قدر است با ترفند‌های مختلف موجودی حسابشان را به کارت خود منتقل می‌کردند.

قربان زاده افزود: پلیس با هماهنگی مقام قضایی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه متهم اصلی پرونده را دستگیر و سپس با اعترافات متهم، سه همدست دیگر او را نیز شناسایی و بازداشت کرد.

انتهای پیام//ف. س
جایزه ۵۰ میلیون ریالی، حیله کلاهبرداران اینترنتی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید

سی و یکمین جشنواره بین‌الملل و معتبر هات داکس در عرصه مستند با معرفی برندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، جشنواره مستند هات‌داکس که از تاریخ ۲۵ آوریل تا ۵ می (۶ تا ۱۶ اردیبهشت) در تورنتو کانادا برگزار شد و در نهایت مستند «کِشت انقلاب» محصول مشترک هند و نروژ به کارگردانی «نیشتا جین» موفق به کسب جایزه بهترین مستند از نگاه مخاطبان در بخش آثار بین‌الملل شد.

این مستند که درباره جنبش اعتراضی کشاورزان در هند است جایزه نقدی ۱۰ هزار دلاری بخش مستندهای بلند بین‌المللی را به خانه برد.

به گزارش اسکرین، جایزه بهترین فیلم مستند بلند کانادایی از نگاه مخاطبان با جایزه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار کانادا هم به «پابلو آلوارز مسا» برای مستند «تالاب سرباز» تعلق گرفت که به مبارزات سیمون بولیوار برای آزادسازی کلمبیا پرداخته است.

همچنین جایزه «لیندال تریسی» برای تجلیل از مستندسازان نوظهور کانادایی به میثم معتضدی سینماگر ایرانی تبار اعطا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران