Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:46:41 GMT

معاون استاندار تهران: کمبود شکر برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۷۷۱۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه مشکل کمبود شکر برطرف شد گفت: اکنون ۱۰ هزار تن شکر در یکی از کارخانه‌های استان شکر دپو (انبار) شده و آماده تزریق به بازار است.

به گزارش «تابناک» «محمد امامی امین» روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد به هیچ وجه مشکل کمبود شکر در حال حاضر نداریم و بزودی بازار از این محصول اشباع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: میادین میوه و تره و فروشگاه‌های زنجیره‌ای پر از شکر، این محصول تامین شده و و انبار‌ها در حال تخلیه است.
امامی امین اظهارداشت: اگر در بازار کمبودی حس شد به علت وقفه‌ای بود که مقطعی در عرضه ایجاد شد و تا اشباع بازار از این محصول باید تا آخر هفته جاری صبور بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ۵۰۰ هزار تن شکر خام به کشور و وارد کارخانه‌ها شده است و در دست بوجاری است که پس از سفید شدن به بازار عرضه می‌شود.
وی تاکید کرد: اکنون سه کارخانه شکر استان تهران با تمام ظرفیت فعالیت می‌کنند و تا آخر هفته جاری بازار از شکر اشباع می‌شود و مشکلی در عرضه نخواهد بود.
به گزارش ایرنا طی روز‌های گذشته کمبود شکر در بازار تهران خبری شده بود.ر منبع آزاد است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک استانداری تهران شکر رمز یکبار مصرف مذاکره با ترامپ کمبود داروهای اساسی سبد کالای رمضان انفجار در فجیره کفاره روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهره جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، ضمن بازدید از پروژه سردخانه و سرتینگ قائم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهرت جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

وی افزود: امروز از مراحل احداث یک واحد تولیدی در شهرستان که در حوزه محصول سیب فعالیت خواهد کرد بازدید کردیم که برنامه‌ریزی شده تا پایان تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، امیدواریم این واحد تولیدی منشأ خیر و برکت در منطقه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد به لحاظ ذخیره سازی محصول سیب و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان شاهد ارزآوری بیشتر و اشتغالزایی خواهیم بود از این رو با همراهی فرماندار شهرستان، درصدد رفع و کاهش چالش‌های این واحد تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 751233

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود