Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@03:48:58 GMT

اهداء مدال کشتی گیر البرزی برای آزادی زندانیان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۷۸۲۹

اهداء مدال کشتی گیر البرزی برای آزادی زندانیان

البرز- کشتی گیر ملی پوش البرز با اشاره به اهدای یکی از مدال های خود برای آزادی زندانیان غیرعمد گفت: سعی دارم با کمک خداوند زمینه آزادی افراد گرفتار بیشتری را فراهم کنم.

به گزارش قدس آنلاین علیرضا کریمی در مراسم گلریزان آزادی زندانیان شهرستان فردیس که شامگاه یکشنبه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدال اهدایی من به گلریزان آزادی زندانیان مربوط به مسابقات آسیایی بزرگسالان ۲۰۱۷ بود که به میزبانی کشور هند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان بازی های آسیایی جاکارتا ادامه داد : هدیه این مدال به آزادی زندانیان غیرعمد به پیشنهاد خانواده ام صورت گرفت تا بتوانم تاثیراندکی در این بخش داشته باشم.

دارنده مدال برنز جهان خاطر نشان کرد :از اقدامی که انجام دادم، خوشحال هستم و سعی دارم بتوانم به کمک خداوند افراد گرفتار بیشتری را نجات دهم چرا که معتقدم حق این افرادی که به دلیل مشکلات مالی در زندان هستند دوری از خانواده و تحمل رنج و سختی نیست.

گفتنی است مدال طلای علیرضا کریمی کشتی گیر با اخلاق البرزی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال توسط شورای شهر فردیس خریداری شد و عواید آن در اختیار انجمن حمایت از زندانیان استان البرز قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آزادی زندانیان استان البرز علیرضا کریمی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور