Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، بحران‌های بوئینگ مکس ۷۳۷ و دو سقوط مرگبار در کمتر از شش ماه، این شرکت را در میانه بحران‌های زیادی قرار داده است. این در حالی است که هواپیمای ۷۸۷ این شرکت نیز با کم و کاستی های فنی مواجه است.

«روزن دیمیتروف» مسئول اجرائی خطوط هوایی «ایر ایتالی» در این‌باره: «احتمال اینکه این شرکت هواپیمایی، مدل ای ۳۳۰ ایرباس را به جای بوئینگ ۷۸۷ خریداری کند، وجود دارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : «ما تصمیم گرفتیم که به دلیل تاخیر بوئینگ در اقداماتش هواپیمای ای ۳۳۰ ایرباس را جایگزین کنیم. همینطور این روند جایگزینی برای سال بعد نیز وجود دارد.»

همینطور مدیر اجرایی شرکت فلای دوبی نیز گفت: «به دلیل نگرانی‌ها در مورد هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ ما باید به دنبال جایگزینی برای این هواپیما در خطوط هوایی خود باشیم.»

در سال ۲۰۱۳ به دلیل آتش‌سوزی هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ در خطوط هوایی ژاپن تنها دو سال پس از معرفی، این هواپیما با مشکل اجازه پرواز مواجه شد.

بوئینگ گزارش داده است که ۶۲۴ هواپیما از تعداد هزار و ۴۴۱ فروند این نوع هواپیما در انبارهای شرکت‌های مختلف در حال بازبینی هستند.

هواپیمای ۷۸۷ دریم لاینر گروهی از هواپیماهای باری است که توانایی حمل ۲۴۲ مسافر را نیز دارد و از سال ۲۰۱۱ به ناوگان حمل و نقل پیوسته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایرباس بوئینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود وارد فرودگاه این کشور شد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • ببینید | دلهره بوئینگ
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)