Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:50:52 GMT

هازارد: تصمیم خودم را درباره باشگاه بعدی‌ام گرفته‌ام

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۸۰۵۵

هازارد: تصمیم خودم را درباره باشگاه بعدی‌ام گرفته‌ام

درحالیکه گمانه‌زنی درباره انتقال ادن هازارد از چلسی به رئال مادرید اوج گرفته، هازارد اعلام کرد که تصمیم خود را درباره آینده‌اش گرفته و به گفته رسانه‌ها این نشان می‌دهد که او به رئال خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز درحالیکه چلسی در آخرین بازی خود در لیگ برتر به مصاف لستر رفته بود همه نگاه‌ها به ادن هازارد دوخته شده بود چون به نظر می‌رسید این می‌تواند آخرین بازی او با پیراهن چلسی در لیگ برتر انگلیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هازارد در این بازی از روی نیمکت بلند شد و به بازی رفت و چلسی با کسب تساوی بدون گل موفق شد در رتبه سوم جدول رده‌بندی فصل را به پایان برساند.

 

چلسی پیش از این با پیروزی مقابل واتفورد در بازی یکی مانده به آخرش در لیگ برتر صعود خود به رقابتهای فصل آینده چمپیونزلیگ را قطعی کرده بود و دیروز هم لیگ را با کسب رتبه سوم به پایان رساند اما هازارد بعد از بازی به خبرنگاران گفت این موفقیت‌ها تاثیری در تصمیم‌گیری او ندارد و ستاره بلژیکی پیش از این تصمیم خود را درباره آینده‌اش گرفته است.

 

 

هازارد بعد از بازی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید حالا که چلسی قطعاً فصل آینده در چمپیونزلیگ بازی می‌کند این می‌تواند برای ماندن در اینجا قناعت کند، پاسخ داد:" نه، فکر نمی‌کنم. من تصمیم خودم را گرفته‌ام. بله".

 

ستاره بلژیکی چلسی در ادامه گفت:" البته من هنوز منتظرم تا یک سری اتفاقات دیگر بیفتد. بله من این را یکی دو هفته پیش به باشگاه اطلاع داده‌ام".

 

هازارد در ادامه گفت:" من تصمیم خودم را گرفته‌ام ولی فقط به خودم فکر نمی‌کنم. ما یک فینال مهم دیگر در پیش داریم. بعد از آن شاید خبرهای نهایی اعلام شود. دلم می‌خواست اوضاع درست شود ولی این اتفاق نیفتاد. من خودم هنوز منتظر هستم، درست مثل شما و مثل هواداران که منتظرند".

 

 

ادن هازارد چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادن هازارد چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» در این باره گزارش داد طبق برآوردها در ارتش به زودی درباره توافق تبادل اسرا و یا حمله به رفح تصمیم گیری می‌شود.

این روزنامه نوشت: ارتش اسرائیل پس از تکمیل مقدمات عملیات رفح، تخمین می‌زند که ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره عملیات نظامی در جنوب نوار غزه یا معامله تبادل اسرا با حماس تصمیم‌گیری خواهد شد.

این گزارش در حالی است که رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند رژیم صهیونیستی در خصوص توافق تبادل اسیران با خروج نیروهای خود از کریدور «نتزاریم» به عنوان بخشی از آنچه آن را انعطاف پذیری بیشتر در مذاکرات خواند، موافقت کرد.

کانال عبری زبان «کان» گزارش داد حماس خواستار شفاف سازی و تضمین در خصوص اجرای خواسته‌های اساسی خود مانند آتش‌بس دائمی و عقب‌نشینی از غزه است.

از آن طرف، رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز حملات به شمال نوار غزه مدعی شد جنوب این منطقه تحت‌ محاصره، امن است و ساکنان شمال می‌توانند به این منطقه بروند، اما با ادامه جنگ حملات زمینی و هوایی را نیز به جنوب نوار غزه و به‌ویژه خان یونس انجام داد تا بار دیگر آواره‌های فلسطینی را آواره کند.

این آوارگان پس از حملات به خان یونس در حال حاضر به رفح منتقل شده‌اند و رژیم صهیونیستی درصدد کوچاندن اجباری آنها به خارج سرزمین‌های فلسطین است.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم پیشتر اعلام کرده بود که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • تصمیم گیری نهایی اسرائیل درباره حمله به رفح ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!