Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته عکسی منتشر شد از میز برنامه «نود» که صداوسیما پس از تعطیل کردن این برنامه، آن را به یک هندوانه‌فروش فروخته بود. این تصویر واکنش‌های زیادی را دربرداشت.

پرویز پرستویی هم در اینباره نوشت:

ملالی نیست چون این میز باز هم به دست مردم رسیده و بدون شک از آن خوب نگهداری خواهد شد.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: صدا و سیما برنامه نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه پرسپولیس نوشت: با توجه به اظهار نظرات خلاف واقع مجری و کارشناس ورزشی برنامه صبحگاهی رادیو جوان، در روزهای اخیر در خصوص باشگاه پرسپولیس و سهامداران جدید آن، جهت تنویر افکار عمومی، موارد زیر اعلام می‌گردد:

۱- بانک شهر به عنوان یکی از سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس، در اولین روز بعد از نهایی شدن واگذاری، پنجشنبه مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام به واریز ۱۱ درصد مطالبات بازیکنان و کادر فنی نموده است که متاسفانه در برنامه رادیویی مزبور، در روزهای اخیر بارها عنوان گردید؛ سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس اقدامی انجام نداده‌اند و در کمال تعجب رادیو را به عنوان یک رسانه ملی، محل تبلیغ و اعلام عدد و رقم در خصوص سایر شرکتها تبدیل کرده‌اند. بانک شهر نیز در ادامه جهت رفاه هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس اقدام به خرید و رایگان نمودن بلیت مسابقه با سپاهان نمود که با مخالفت سازمان لیگ همراه شد.

۲- در حالی بعد از واگذاری سهام به کنسرسیوم بانکی، با ایجاد صف‌های خرید متوالی شاهد رشد قیمت سهام و عدم وجود فروشنده سهام هستیم که مجری برنامه کاملا موضوع را برعکس عنوان کرده و اعلام داشت؛ سهام باشگاه پرسپولیس با فروشنده‌های زیاد روبرو هست و بعد از واگذاری سهام، استقبالی از سهام باشگاه پرسپولیس نشده است.

باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتراض خود در خصوص انتشار اخبار نادرست و غلط، از مدیران شبکه رادیویی جوان درخواست دارد، ضمن اعلام تذکرات لازم به افراد خاطی، از افرادی که به صورت علنی بارها خود را طرفدار یک تیم معرفی کرده‌اند، استفاده ننماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»
  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»
  • ۵ معلم از ۵ دهه؛ از پرویز فنی‌زاده تا رضا عطاران 
  • ۵ معلم از ۵ دهه سینمای ایران؛ از پرویز فنی‌زاده تا رضا عطاران 
  • ۵ معلم از ۵ دهه ؛ از پرویز فنی‌زاده تا رضا عطاران
  • ۵ معلم از ۵ دهه ؛ از پرویز فنی‌زاده تا رضا عطاران 
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد