Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسلم حدیدی قائم مقام موسسه آموزش عالی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات استانی سازه‌های ماکارونی در دو بخش دانشجویی و دانش اموزی در روز پنجشنبه (۲۶ اردیبهشت) گفت : بیش از ۵۰ تیم دانش آموزی و دانشجویی برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : صبح روز مسابقات، رقابت تیم‌های دانشجویی برگزار شده و بعدازظهر نیز تیم‌های دانش آموزی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حدیدی تصریح کرد: دراین مسابقات تیم‌ها باید با استفاده از ماکارونی سازه‌ای طراحی کنند که تحمل وزن بار را داشته باشد و هرچه سازه طراحی شده بتواند وزن بار بیشتری تحمل کند، آن سازه به عنوان برگزیده انتخاب می‌شود.

قائم مقام موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه شرکت در این مسابقات دانشی بین رشته‌ای نیاز دارد، گفت: عمدتا دانش آموختگان رشته‌های مهندسی عمران، مکانیک و صنایع در این حوزه مهارت دارند.

وی افزود: در بخش دانش‌آموزی هم عمدتا دانش آموزان گروه تجربی، ریاضی و هنرستان در این زمینه توانایی دارند و تلاش ما این است که دانش آموزان را درکنار دانشجویان در رقابت‌های مختلف شرکت دهیم تا از نزدیک با کار عملی رشته‌های مختلف آشنا شوند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را در کنار ایجاد فضای شادی و نشاط و رقابت سالم، ارتقا مهارت عملی دانشجویان و دانش آموزان در حوزه‌های علمی عنوان کرد.

حدیدی با بیان اینکه برگزیدگان این رقابت‌ها برای مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی آماده می‌شوند، گفت: در اختتامیه این رقابت‌ها که در پایان همان روز مسابقات برگزار می‌شود از سه تیم برتر در بخش دانشجویی و سه تیم برتر در بخش دانش آموزی تجلیل خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

بیش از ۵۰ تیم دانش آموزی و دانشجویی برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین‌بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال