Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:42:55 GMT

کمبود برنج و شکر نداریم/ مردم نگران نباشند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۸۲۷۲

کمبود برنج و شکر نداریم/ مردم نگران نباشند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی رحمانی‌فر، مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان با اشاره به توزیع کالا‌های اساسی در بازار همدان اظهار کرد: برنج و شکر کافی در قالب طرح ضیافت در استان همدان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کارخانه قند هگمتان همدان برای تبدیل ۲۰ هزار تن شکر سفید و توزیع در کشور با ما قرارداد منعقد کرده است گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص تامین شکر در استان و کشور وجود ندارد و مردم نگران نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان در پاسخ به اینکه ابتدای ماه رمضان مردم در فروشگاه‌ها صف کشیدند، زیرا شنیده بودند شکر کمیاب خواهد شد افزود: شکر قبل از سال ۹۸ توسط دولت تامین شد، اما مردم تصور می‌کردند با کمبود شکر در کشور مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ کمبود شکری در بازار وجود ندارد و به وفور از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم برای مصارف خانگی و هم برای اصناف و بخش صنعت شکر توزیع می‌شود.

رحمانی‌فر با اشاره به اینکه قیمت شکر برای مصارف خانوار ۳ هزار تومان و برای مصارف صنف و صنعت ۳ هزار و ۴۰۰ تومان است گفت: انبار‌های دولت مملو از کالاست و هیچ کمبودی از لحاظ کالا‌های اساسی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه روغن خام در کارخانجات به اندازه کافی وجود دارد افزود: قبل از ایام نوروز ۴ هزار تن انواع برنج تایلندی شامل برنج تایلندی (رده ب) و (هومالی) در استان توزیع شد.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان اضافه کرد: در حال حاضر نیز ۶۵۲ تن توزیع برنج هندی با قیمت مصرف ۷ هزار و ۴۰۰ تومان در طرح ضیافت سهمیه است.

انتهای پیام/ د

مردم، نگران کمبود شکر نباشند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت غله کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند