Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه دو رویداد مهم در سال گذشته در استان مرکزی انجام شده است گفت: برگزاری نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرائی در جهت از حقوق حمایت از مصرف کنندگان از مهمترین رویدادهای سال گذشته بودند که دستاوردهای خوبی به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر باشکوه برگزار کردن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شورای سیاست گذاری و راهبردی این گرامیداشت در استان تشکیل شد و مصوبه ای مبنی بر تشکیل نمایشگاه انجام نمود.

فرخی تعداد دستگاه های حاضر در این نمایشگاه را 95 مورد دانست و بیان داشت: 15 دستگاه به عنوان غرفه های برتر شناخته شدند که شامل گروه مهندسی 42 قدر،اداره کل دادگستری،صدا و سیما،اداره مالیات،جهاد کشاورزی،راهداری،آموزش و پرورش،بنیاد شهید و امور ایثارگران،علوم پزشکی،فرآورده های نفتی،اداره گاز،شهرداری اراک،اداره کل کتابخانه های استان مرکزی از جمله دستگاه های برتر در این نمایشگاه بودند.

وی با بیان اینکه 14 هزار دانش آموز از این نمایشگاه بازدید داشتند عنوان کرد: این نمایشگاه با حدأقل هزینه های ممکن برگزار شد و با توجه به اینکه در ایام فاطمیه بود هر روز مناسبت ها و برنامه ای متنوعی در آن برگزار میشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی با اشاره به عملیات ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرائی در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود: در سال گذشته این طرح با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه ها در ارائه خدمات به مشتریان خود آغاز شد که تمامی دستگاه ها ملزم به ارائه عملکرد شدند.

معاون استاندار مرکزی با بیان اینکه چندین تیم ارزیابی برای سنجش عملکرد دستگاه ها به شکل تخصصی کارها را انجام دادند گفت: 82 دستگاه مشمول این ارزیابی شدند که بعد از نهائی شدن ارزیابی ها 26 دستگاه در سطح 1- 19 دستگاه در سطح 2- 20 دستگاه در سطح 3 و 17 دستگاه عدم کسب نمره قابل قبولی را در این ارزیابی ها کسب کردند.

فرخی نتیجه این ارزیابی را برطرف شدن ضعف های زیاد دستگاه ها برشمرد و خاطر نشان کرد: این کار رشد خوبی برای ارائه خدمات به مشتریان به همراه داشت و در واقع به اثر بخشی دستگاه ها کمک شایانی خواهد کرد.

 انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

انتشارات انقلاب اسلامی با ۲۰۷ عنوان کتاب شامل ۴۰ اثر جدید و ۷۴ اثر تجدید چاپ در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش مشرق، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّ ظلّه‌العالی) با ۲۰۷ عنوان کتاب در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد، ۴۰ عنوان از کتاب‌هایی است که در طول سال منتشر شده و ۱۴ عنوان برای نخستین‌بار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

«گنجینه بی‌پایان»، مجلد جدیدی از مجموعه شرح نهج‌البلاغه رهبر معظم انقلاب است که در کنار شرح، بیانات معظم‌له درباره نهج‌البلاغه نیز در این اثر گردآوری شده است. این کتاب، در کنار سه جلد دیگر شامل «راه روشن مدیران» بیانات رهبر معظم انقلاب در شرح بخش‌هایی از نهج‌البلاغه در دیدارها با هیأت دولت، «نبوت‌ها» و «منشور حکومت علوی» عرضه خواهد شد.

«حدیث زندگی» از دیگر مجلداتی است که انتشارات انقلاب اسلامی در دست انتشار دارد. این مجموعه که قرار است در نهایت در هفت جلد تکمیل شود، ارائه دهنده تمام احادیثی است که رهبر انقلاب در ابتدای درس خارج فقه تشریح کرده‌اند. در نمایشگاه کتاب امسال قرار است سه جلد شامل «نوادر»، «مکارم‌الاخلاق» و «امالی شیخ صدوق» از این مجموعه در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

«درآمدی بر علوم اسلامی انسانی»، «درآمدی بر نظریه تعلیم و تربیت»، «روایت تولید» شامل نظریه‌های اقتصادی ائمه اطهار(ع) در بیانات رهبر انقلاب از دیگر آثاری است که از این نشر برای نخستین‌بار عرضه می‌شود. «روایت اول شخص از شخص اول»؛ به قلم مهدی قزلی از دیگر آثار تازه‌منتشر شده این نشر است. قزلی در این کتاب مشاهدات خود از موقعیت‌های مختلفی را روایت کرده است که در محضر رهبر معظم انقلاب حضور داشته است.

انتشارات انقلاب اسلامی امسال رمانی نیز برای گروه سنی نوجوان عرضه خواهد کرد. «خاکسپاری دوم بانوی مرگ» به قلم نیما اکبرخانی تلاش دارد روایتی باشد از پیشرفت موشکی ایران.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از روز ۱۹ تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران