Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با توجه به تغییر اوزان بوکس برای المپیک ۲۰۲۰ بوکسور‌های سبک وزن کشورمان باید برای کسب سهمیه المپیک در اوزان جدید روی رینگ بروند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اعلام فدراسیون جهانی بوکس، این رشته در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در ۸ وزن مردان برگزار خواهد شد و اوزان ۴۹ و ۶۰ کیلوگرم حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییرات به وجود آمده در وزن‌ها باعث شده تا برخی از بوکسور‌های کشورمان از همین حالا به فکر تغییر وزن خود باشند.

امید احمدی‌صفا بوکسور سبک وزن کشورمان قطعا در رقابت‌های انتخابی المپیک در وزن ۵۲ کیلوگرم مبارزه خواهد کرد و چالش سختی در وزن جدید خود خواهد داشت.

بوکسو‌رهای وزن ۵۶ کیلوگرم و برخی از مشتزنان وزن ۶۰ کیلوگرم هم شانس خود را برای حضور در وزن ۵۷ کیلوگرم امتحان خواهند کرد.

همچنین با توجه به تغییر وزن ۶۴ به ۶۳ کیلوگرم برخی مشتزنان یک وزن بالا و پایین ۶۳ کیلوگرم هم به فکر تغییر وزن هستند که از جمله آنها می‌توان به اشکان رضایی، فروتن گل‌آرا و مسلم مقصودی اشاره کرد.

باید دید این چالش جدید برای بوکسور‌های سبک وزن چطور خواهد بود و آیا مشتزنان کشورمان با تغییر وزن می‌توانند در رقابت‌های بین‌المللی عملکرد قابل قبولی داشته و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنند یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوکس تیم ملی بوکس المپیک 2020 میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل استاندارد استان از جمع آوری فرآورده روغن تفاله زیتون پالایش شده مخلوط با روغن زیتون بکر با نام تجارتی «سابرسو» از مراکز عرضه خبر داد.
آقای پروهش گفت: طبق استاندارد ملی ایران به شماره ۱۴۴۶ با عنوان «انواع روغن زیتون خوراکی- ویژگی‌ها و روش‌های آزمون» مخلوط روغن تفاله زیتون پالایش شده با انواع روغن زیتون بکر، قابلیت مصرف خوراک انسان را ندارد.
مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطر نشان کرد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هر گاه اجرای استاندارد در مورد کالا‌هایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش  این کالا‌های مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.
مهدی پژهش از عموم هم استانی‌ها خواست که در صورت مشاهده کالا‌های فاقد علامت استاندارد در مراکز عرضۀ استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد ضمن بازرسی، نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • عکس‌| لذت زندگی، با پسر بوکسور معروف!
  • صعود ناهید کیانی به جایگاه دوم جدیدترین رنکینگ المپیک
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • اعتراض تندروهای یهودی به سربازی اجباری با آتش‌زدن پرچم اسرائیل (فیلم)
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد