Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: تجربیات و یافته‌های مربوط به حوزه سیلاب باید مستندسازی شود تا برنامه مدون خوبی برای مدیران در آینده ایجاد شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی نجفی نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در نشست مشترک با رئیس هیئت ویژه بررسی سیلاب‌های کشور با بیان اینکه موضوع سیل در گلستان باید از جنبه‌های مختلف بررسی شود، گفت: سیلاب اخیر نیازمند رویکرد جدید در حوزه مدیریت و پیامد‌های آن است تا در حوزه گرگان‌رود بر اساس حوزه جغرافیایی آن تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفی نژاد خاطر نشان کرد: در تبدیل تجربیات و یافته‌ها به درس آموخته‌ها، در حوزه مستندسازی بایستی به خوبی عمل کرد تا برنامه مدون خوبی برای مدیران در آینده ایجاد شود تا درک بهتری از موضوع ایجاد شود.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تصریح کرد: در حوزه گرگان‌رود، دانش بومی خوبی در حوزه سیلاب وجود دارد که تدوین آن می‌تواند مدیریت مشارکتی استفاده از توان و کمک مردم و مدیریت قبل بحران و نحوه برخورد و اطلاع‌رسانی موضوع را به خوبی ایجاد کند.

وی افزود: امید است با تخصص و درایت اعضای کارگروه نکات خوبی جمع‌آوری و تدوین و در اختیار رئیس جمهور قرار گیرد تا مبنای عمل مدیران باشد.

نجفی نژاد یادآور شد: مجموعه‌های دانشگاه‌های استان آمادگی دارند با همه توان در راستای کمک به این هیئت همکاری داشته باشند تا برنامه به صورت علمی تدوین و سرآغازی برای فعالیت‌های دیگر شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مستندسازی سیل سیل گلستان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

امتداد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به جایگاه وزین بیمه دی در صنعت بیمه کشور، گفت: برای پیشرفت و ارتقای ضریب نفوذ بیمه در کشور باید برنامه قابل اندازه گیری و نقشه راه داشت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اسماعیل قزل سفلی در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی، با عنوان”جهش فروش و یکپارچگی سازمانی” که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضاء هیات مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد، با اشاره به اینکه بیمه دی در صنعت بیمه کشور جایگاه مناسبی پیدا کرده، گفت: با نگاه به برنامه هفتم توسعه و جهشی که قرار است در صنعت بیمه به وجود بیاید، جایگاه بیمه دی وزین خواهد بود، زیرا مدیران این شرکت در سطوح مختلف دارای انگیزه و برنامه اند که این موضوع این شرکت را منسجم تر خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به پیشرفت بیمه دی در ماه های اخیر گفت: کوتاه شدن پرداخت معوقات، کاهش زمان پرداخت مطالبات جامعه هدف به کمتر از دو ماه، گسترش پوشش بیمه ای از حیث انعقاد قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی و سهم بالای بیمه دی در قراردادهای بیمه تکمیلی، از نقاط خوب و موفقیت آمیز این شرکت بوده که من هم به سهم خودم از کارکنان این مجموعه تشکر می کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه