Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@07:28:00 GMT

۸۸۴ واحد مسکن مهر از تعهدات استان قم باقیمانده است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۸۶۴۴

۸۸۴ واحد مسکن مهر از تعهدات استان قم باقیمانده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به تعداد واحدهای باقیمانده مسکن مهر در استان گفت: از میزان تعداد تعهد کل استان تعداد ۸۸۴ واحد باقیمانده که ۶۰۰ واحد آن در مراحل قضایی بوده و ۲۸۴ واحد نیز در مرحله ساخت و تکمیل است. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

حسن صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به تعهد استان برای احداث مسکن مهر اظهار داشت: تعداد کل این تعهد در کلان‌شهر قم برابر با 43 هزار و 504 واحد بوده که از این تعداد 42 هزار و 620 واحد تکمیل و افتتاح‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به جزئیات وضعیت مسکن مهر در قم گفت: تعداد مسکن مهر اعم از اجاره‌داری 99 ساله، تفاهم‌نامه سه‌جانبه و اجاره‌داری 5 ساله در قالب 27 هزار و 800 واحد و احداث واحد خود مالکین به تعداد 8 هزار و 568 واحد که شامل تعاونی‌های خودمالک و خودمالکین انفرادی می‌شود جزء تعهدات این اداره کل در بحث مسکن مهر هستند.

خرید مسکن مهر با وام صندوق یکم امکان‌پذیر شدتغییر شرایط واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر/امکان انتقال واحدها در پردیس فراهم شد196 واحد مسکن مهر در شهر سلفچگان قم بلاتکلیف مانده است

وی ادامه داد: تعداد 3 هزار و 954 واحد در بافت فرسوده از تسهیلات وام مسکن مهر استفاده کرده‌اند،  همچنین 2هزار و 208 واحد در شهرهای زیر 25 هزار و 41 هزار و 296 واحد نیز در شهرهای بالای 25 هزار جمعیت احداث‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم  خاطرنشان کرد: بیش از 43 هزار  واحد مسکن مهر برای کل استان قم بوده که 41 هزار واحد شهر قم در  پردیسان با اداره کل راه و شهرسازی استان بوده است.

صبوری با بیان اینکه تاکنون بیش از 42 هزار واحد مسکن مهر در قم افتتاح‌شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 40 هزار و 412 واحد در شهر قم بوده و از تعداد 884 واحد باقیمانده، 600 واحد دارای پرونده قضایی است که به‌محض حل مشکلات حقوقی و قضایی، به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: 284 واحد باقیمانده پروژه 256 واحدی تعاونی مسکن مروارید سازان نوین استان قم و 28 واحد پروژه تعاونی پیشگامان توسعه مسکن واحدهای باقیمانده مسک مهر در استان قم است.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد

احمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۴۲۸ واحد صنفی این شهرستان پارسال بازرسی شد که از این تعداد واحد صنفی ۱۱۸۳ واحد نانوایی‌های سطح شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۱۰ فقره پرونده در این بازه زمانی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، افزود: از این تعداد، ۳۳۲ مورد از تخلفات شامل گرانفروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور، ارائه نکردن فاکتور خرید، تقلب و تداخل صنفی است.

مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: ۲۷۸ مورد از پرونده‌های متخلف مربوط به نانوایی‌های این شهرستان است.

جعفری ادامه داد: ۸۴۰ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۲۳ ریال بر اثر تراکنش‌های مازاد توسط نانوایی‌ها دریافت شده به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی گفت: همچنین با پیگیری‌های انجام شده سهمیه ١١مورد نانوایی که تعداد ۵۸۲ کیسه که کسر شده بود، اصلاح و بازگردانده شد و٣٠٠ کیسه نیز به عنوان سهمیه آرد ویژه ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بین نانوایان توزیع شد.

کد خبر 6096867

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • کرسی‌های باقیمانده مجلس دوازدهم
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی