Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:11:07 GMT

کمک ۲ میلیارد ریالی خانواده شهید علیزاده به هموطنان سیل زده

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۹۱۹۰

کمک ۲ میلیارد ریالی خانواده شهید علیزاده به هموطنان سیل زده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان محسن مؤمنی با بیان این خبر اظهار داشت: فرزندان سردار بسیجی شهید علی حسن علیزاده با مشارکت یکدیگر مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های خود را به یاد پدر شهیدشان به سیل زدگان لرستان اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: این کمک‌ها شامل ۴۰ تخته فرش ۱۲ متری، ۲۰ دستگاه یخچال، ۲۰ شعله اجاق گاز، یک تن برنج و مقادیری رب و روغن به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان است که با ۱۲ دستگاه نیسان به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال و توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان بین سیل زدگان نیازمند استان لرستان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مومنی با توجه به شعار سیل مهربانی جاری است در گرامیداشت هفته هلال احمر بیان داشت: نیاز هموطنان سیل زده در استان‌های لرستان و خوزستان به اقلام زیستی تا زمان عادی شدن شرایط زندگی ادامه دارد و با توجه به وسعت زیاد مناطق متأثر از وقوع سیل، کمک‌های اهدایی مردمی حسب پروتکل جمعیت هلال احمر و با حفظ امانتداری به دست هموطنان آسیب دیده خواهد رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با اشاره به تداوم جمع آوری کمک‌های نقدی شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های کشور و کد دستوری #۱۱۲*۸۷۰* را مورد تاکید قرار داد و از حمایت‌های اقشار مختلف مردم در یاری رسانی به سیل زدگان تقدیر کرد.

گفتنی است شهید علی حسن علیزاده در عملیات کربلای ۵ جانباز شیمیایی شد و در سال ۱۳۷۱ به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

کد خبر 4615632

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن مومنی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: شب گذشته تماسی مبنی بر مفقود شدن ۲ مرد ۵۹ ساله و ۳۶ ساله که به قصد کوهنوردی به ارتفاعات شهرستان بام و صفی‌آباد رفته بودند، به مرکز پاسخگویی به عملیات ۱۱۲ اعلام شد.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی انجام شده و با استفاده از تجهیزات به روز مکان‌یابی سریعاً پنج نفر از نجاتگران در قالب تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: با وجود اینکه هیچ‌گونه اطلاعاتی مبنی بر وضعیت فرد مفقودی وجود نداشت با تلاش و جستجوی پنج ساعته در تاریکی شب ۲ نفر مفقودی پیدا و به محل امن منتقل شدند.

کد خبر 6095538

دیگر خبرها

  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین