Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:33:08 GMT

آذرباد: خاطرات خوبی با تیم گل گهر دارم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۹۲۷۵

آذرباد: خاطرات خوبی با تیم گل گهر دارم

محسن آذرباد هافبک ۲۹ ساله تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فصل خوبی را با تیم فوتبال گل گهر سیرجان به پایان رساندیم که با قهرمانی و کسب جام همراه بود.

وی در ادامه افزود: به مدت ۲ سال در خدمت تیم فوتبال گل گهر سیرجان بودم که از بازی در این تیم خاطرات خوبی را دارم و از بازی کردن دراین تیم لذت بردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه تصریح کرد: با پایان فصل قراردادم با تیم گل گهر به پایان رسید و اکنون از چند تیم لیگ برتری و لیگ دسته اولی را دارم و با پایان مسابقات لیگ برتر در خصوص تمدید قرار داد با تیم گل گهر و یا حضور در تیم دیگری تصمیم گیری خواهم کرد، تیم فوتبال گل گهر سیرجان از امکانات خوبی برخور دار بود، اما خیلی از تیم‌های لیگ یکی و از لحاظ امکانات و شرایط مالی نه تنها از شرایط بهتری نسبت به تیم گل گهر برخوردار بودند بلکه از بعضی تیم‌های لیگ برتری هم وضعیت بهتری داشتند بازیکنان آن‌ها از لحاظ پرداخت مطالباتشان تقریبا مشکلی نداشتند.

وی همچنن به تعریف و تمجید از مربی تیم گل گهر و بعضی از هم تیمی‌های پرداخت و افزود: از بگوویچ مربی تیم گرفته تا همه بازیکنان تلاش کردند تا تیم گل گهر به لیگ برتر صعود کرد او همچنین به نقش پر رنگ هواداران این تیم نیز در خصوص صعود به لیگ برتر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نوری: دوران قهرمانی خیلی کوچک است

تیم‌های لیگ دسته اول جریمه شدند

بازیکنان ملوان و گل گهر آقای گل شدند

انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

شاگردان اوزونیدیس با پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از ساعت 18:00 امروز (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور میزبان گل‌گهر سیرجان بود که در پایان مسابقه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

برای گل‌گهر سیرجان در این بازی خارج از خانه سعید سحرخیزان در دقیقه 14، روبرتو تورس در دقیقه 78 و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه 86 گلزنی کردند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زمانی بود.

پیش از این تیم مس رفسنجان با شکست پیکان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس